וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתגובה לירי הרקטות: צה"ל תקף מנהרת הברחה בעזה

בתקיפת כלי טיס של חיל האוויר נפגע ישירות גם אתר לייצור אמצעי לחימה בדרום רצועת עזה. פעולת צה"ל הגיעה לאור ירי הרקטות אל עבר יישובי הדרום שנמשך גם במהלך סוף השבוע

כלי טיס של חיל האוויר תקפו הלילה (ראשון) שני יעדים ברצועת עזה, בהם גם זוהו פגיעות מדויקות, בתגובה לירי הרקטות במהלך סוף השבוע - כך נמסר בהודעה מדובר צה"ל.

היעדים, אתר לייצור אמצעי לחימה ומנהרת הברחה בדרום רצועת עזה, הותקפו עקב הירי אמש, של שלוש רקטות קסאם לעבר ישראל. הרקטה הראשונה נפלה בשעות הערב המוקדמות במועצה האזורית חוף אשקלון; רקטה נוספת התפוצצה בשטח חקלאי מצפון לרצועת עזה, לאחר שאזעקת צבע אדום נשמעה בישובים באזור; והרקטה השלישית התפוצצה בשטח פתוח במועצה האזורית אשכול. לא דווח על נזק או על נפגעים כתוצאה מאף אחת מהנפילות.

בתקופה האחרונה רקטות נורות לעבר יישובי הדרום כמעט מדי יום, וגוררות התקפות תכופות של חיל האוויר על יעדים רבים ברצועה. מדובר צה"ל נמסר הערב כי "צה"ל לא יסבול כל ניסיון לפגיעה באזרחי מדינת ישראל ובחיילי צה"ל וימשיך לפעול כנגד כל גורם אשר מפעיל טרור נגד מדינת ישראל". כמו כן, צויין בהודעה כי צה"ל ממשיך לראות בחמאס כאחראי לירי הרקטות מרצועת עזה.

שלשום תקף חיל האוויר מספר יעדים ברצועת עזה, בתגובה לשלוש רקטות שנורו מוקדם יותר באותו הלילה, מבלי לגרום לנזק או לנפגעים.

ההסלמה בדרום - כותרות אחרונות:
אתמול: הפלסטינים ירו רקטות קסאם; צה"ל תקף ברצועה
לפני שבוע: שתי רקטות נפלו במערב הנגב, אין נפגעים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully