וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב: שתי רקטות נפלו במערב הנגב, אין נפגעים

רמי שני

20.2.2012 / 1:29

עוד לילה של אי-שקט באזור עוטף עזה: רקטות הקסאם נפלו בשטחים פתוחים, במועצה האזורית שדות נגב ובמועצה האזורית שער הנגב. לא נמסר על נפגעים או על נזק לרכוש

שגרת הרקטות בדרום חוזרת: שתי רקטות קסאם נפלו הלילה (שני) בשטחים פתוחים במערב הנגב, במועצה האזורית שדות נגב ובמועצה האזורית שער הנגב. לא נמסר על נפגעים או על נזק לרכוש.

רק בשבת בבוקר דווח על שלוש רקטות שהתפוצצו בשטחים פתוחים במועצה האזורית שדות נגב ובני שמעון, לא הרחק מהעיר באר שבע. לא דווח על נפגעים או על נזק כתוצאה מהנפילות. אחת מהרקטות זוהתה כגראד. בתגובה לכך תקפו בליל שבת כלי טיס של חיל האוויר מוקד פעילות טרור ואתר לייצור אמצעי לחימה בצפון רצועת עזה. מדובר צה"ל נמסר כי "זוהו פגיעות מדויקות במטרות וכל מטוסינו שבו בשלום לבסיסם".

ראשי הישובים באזור עוטף עזה קראו לאחרונה לממשלה לפעול נגד הירי ולהביא להפסקתו המוחלטת. כמו כן, תושבי הדרום מדווחים כל העת על עליה ברמת החרדה, בשל הימשכות הירי וההתראות הנשמעות טרם ההתפוצצויות. הנזק העיקרי של הפצצות והרקטות בימים האחרונים היה בקיבוץ ליד רצועת עזה, שם נגרם נזק ל-10 בתי מגורים, מרסיסי פצצת מרגמה שנפלה בתחומו.

לקריאה נוספת
בשבת: רקטות נפלו סמוך לבאר שבע - אין נפגעים
והתגובה לרקטות: צה"ל תקף 2 יעדים ברצועת עזה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully