וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: הושלכה למסילת הרכבת התחתית של לונדון

תקיפה ברכבת התחתית של לונדון: צעירה נדחפה לעבר המסילה אל מול מצלמת האבטחה. למרבה המזל, הרכבת לא היתה בקרבת מקום ולצעירה שלום. התוקף, בעל מבטא זר, נמלט

סרטון ששחררה משטרת התנועה הבריטית מראה אישה, בת 23, שעושה את דרכה על הרציף לכיוון צפון בתחנת כיכר לסטר בלונדון כשאדם הצועד מאחוריה דוחף אותה לפתע אל עבר מסילת הרכבת. האירוע התרחש לפני מספר חודשים, בליל שישי באמצע ספטמבר אשתקד, אך התמונות פורסמו רק היום (שבת) בעיתון הבריטי "הסאן", בניסיון לאתר את התוקף שעדיין מסתובב חופשי.

מה שמצלמות האבטחה לא קלטו הוא שבן זוגה של הצעירה הצליח ללכוד את התוקף ולהשתלט עליו לזמן מה, בעוד שעוברים ושבים מחלצים את זוגתו מהפסים. על אף ניסיונותיו של החבר, התוקף הצליח לבסוף להימלט. הצעירה פונתה לבית חולים בשל פציעות בצידה וחשד כי נפצעה בראשה, אך היא שוחררה לביתה לאחר מספר שעות.

בלש משטרת התנועה הבריטית, שחקר את האירוע, סמל פין אגן, אמר כי "זה היה מסוכן ורשלני והיה יכול להוביל להשלכות חמורות לו הרכבת הייתה בקרבת מקום. המשטרה הבריטית פרסמה תיאור של התוקף: גבר כבן 40, בעל עור בהיר ומבנה גוף רזה. הוא לבש חולצה כחולה, מעיל וכובע שחורים ומשקפי שמש בעלי גוון צהוב או כתום. עוד נמסר מהמשטרה נמסר כי החשוד דיבר עם מבטא אירופאי כבד.

עוד סיפורים מהרכבת התחתית:
צפו: הרכבת התחתית בניו יורק בתחתונים בלבד
נשק יום הדין בלונדון: שביתה ביום חתונת הנסיך
ארה"ב: נוסעי התחתית נתפסו בלי מכנסיים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully