וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשק יום הדין בלונדון: שביתה ביום חתונת הנסיך

בניסיון לשפר את תנאי העסקתם, שלפו נהגי הקטרים ברכבת התחתית בעיר את האיום האולטימטיבי: לשבות ביום החתונה המלכותית שכל בריטניה כבר מתמרקת לקראתו, וצפוי למשוך רבבות למרכז העיר

כבר זמן רב מנסים עובדי הרכבת התחתית המפורסמת של לונדון לשפר את תנאיהם ללא הצלחה מרובה, והיום (שני), כך נראה, הם שלפו את נשק יום הדין: איום בשביתה ב-29 באפריל, יום חתונתם של הנסיך וויליאם וקייט מידלטון, שכל הממלכה כבר מתמרקת לקראתו.

איגוד נהגי הקטרים הודיע היום כי במסגרת סכסוך העבודה על התשלום המוענק להם תמורת עבודה בימי חופשה, הם שוקלים לשבות ביום החתונה המלכותית, שהוכרז יום חופש. השביתה עלולה להקשות מאוד על ההמונים שצפויים להגיע לאזור כנסיית ווסטמינסטר כדי להשתתף בחגיגות.

הנהגים דורשים כי על כל פעם שהם נאלצים לעבוד ביום חופש, הם יקבלו תשלום על שלושה ימים, ויזכו ליום חופש נוסף במקומו. במסגרת סכסוך העבודה הזה, כבר שבתו נהגי הקטרים יום אחד, ב-26 בדצמבר - יום החופש שלאחר חג המולד ("בוקסינג דיי").

מנהיגי האיגודים השונים בבריטניה כבר איימו שהשביתות יהפכו שכיחות יותר ויותר במהלך 2011, ככל שייכנסו לתוקף הגזירות הכלכליות החדשות של הממשלה, הנאבקת במשבר הכלכלי.

תור לאוטובוס בלונדון בגלל השביתה ברכבת התחתית, ב-26 בדצמבר. רויטרס
תור לאוטובוס בלונדון בפעם הקודמת שהתחתית שבתה, ב-26 בדצמבר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully