וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאות הפגינו נגד חוק טל: "עם אחד, גיוס אחד"

חששם של בני הנוער הרבים שהתייצבו ברחבת המוזיאון בתל אביב הוא שאחרי חוק טל תמצא פרצה נוספת באמצעותה יקבלו בני ישיבות פטור מגיוס. ח"כ נחמן שי: "גאה במפגינים"

טל אנגלנדר

(צילום: טל אנגלנדר, עריכה: יותם בן-דוד)

כ-300 בני אדם, בהם בני נוער וחברי עמותת "הפורום לשוויון בנטל" השתתפו הערב (חמישי) בעצרת ברחבת מוזיאון תל-אביב בעקבות פסיקת בג"ץ, שביטלה את חוק טל. המשתתפים קראו לממשלה לגבש חוק שימנע המשך מתן פטור מגיוס שמקבלים תלמידי ישיבות.

המשתתפים קראו: "עם אחד, גיוס אחד" ו- "נמאס לשאת בנטל לבד". מחבר "מכתב השמיניסטים", יותם ברגר, שנאם באירוע אמר כי "חשוב להבין שגם אם 'חוק טל' יבוטל, יגיעו אחריו חוקים אחרים. עומדים כאן מאות בני נוער שאומרים שזה לא יכול להימשך יותר".

חבר הכנסת נחמן שי (קדימה) שהגיע לאירוע אמר כי הוא שמח שיש לו "גם זכות קטנה משלי לבוא הנה להיות איתם, לעודד אותם ולהרגיש המון גאווה שאנשים צעירים בארץ הזאת רוצים לתרום אבל מעוניינים שהתרומה תהיה כללית". גם ח"כ אבי דיכטר (קדימה) בא להביע את תמיכתו ואמר כי "אנחנו יכולים להביא להם את הניסיון שלנו אבל הם מביאים את המרץ שלהם את התבונות שלהם. את החוק במקום חוק טל יצטרכו לחוקק חברי הכנסת אבל בני הנוער כאן יכולים להשפיע".

ביטול חוק טל - כותרות אחרונות
מקים הנח"ל החרדי: "צה"ל לא יגייס חרדים בכפייה"
בג"ץ קיבל העתירות: "חוק טל" לא יוארך אחרי אוגוסט
ביטול חוק טל: רעיון צודק, דרך בעייתית

עדכון ראשון 22:45

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully