וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהלומה נוספת ללבני: דן חלוץ תומך בשאול מופז

פנחס וולף

23.2.2012 / 8:37

המתמודד לראשות קדימה גייס למחנהו את הרמטכ"ל לשעבר, שאמר כי הוא מבקש "לשמור על אחדות המפלגה". מטה לבני: "ננצח כך או כך". אתמול העביר אפללו תמיכתו למופז

כחודש לפני הפריימריז, ציפי לבני סופגת מהלומה נוספת: דן חלוץ, לשעבר ראש המטה הכללי של צה"ל, תומך בחבר הכנסת שאול מופז במרוץ לראשות מפלגת קדימה.

חלוץ התקשר אתמול (רביעי) ליו"ר קדימה, ציפי לבני, ולאחר מכן שוחח עם שאול מופז, והודיע להם על החלטתו. הוא אמר ללבני ולמופז כי הוא מבקש "לשמור על אחדות המפלגה" גם ביום שאחרי הפריימריז. הבחירות לראשות המפלגה יתקיימו בסוף חודש מרץ.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עבור לבני, הצטרפותו של חלוץ היא הרבה יותר מ"מכה קלה באווירון"/מערכת וואלה!, צילום מסך

התמיכה שמעניק חלוץ למופז מצטרפת לרכש נוסף של חבר הכנסת מקדימה. אלי אפללו, יו"ר עמית הקרן הקיימת לישראל, ממשיך לזגזג והעביר אתמול את תמיכתו מלבני אל מופז. "קדימה נקלעה למשבר חריף תחת הנהגתה של ציפי, ובמקום שבו יש סמכות, יש גם אחריות", אמר אפללו. "זה מחיר שיש לשאת ולכבד".

לבני: "את הדין צריך לתת לבוחרים"

אך גם ללבני יש "ביטחוניסטים" משלה, דוגמת אליק רון, לשעבר מפקד המחוז הצפוני במשטרה, שעזב את תפקידו בעקבות מסקנות ועדת אור שחקרה את אירועי ספטמבר. לבני רשמה אתמול הישג לא פחות גדול, כאשר ועדת הבחירות החליטה סופית לפסול 6,400 מתפקדים כפולים. רובם היו חברי ליכוד, שייתכן שהיו תומכים במופז.

בסביבתה של לבני לא מתרגשים, לפי שעה, מהתמיכה הגוברת במופז ומנהירת הבוחרים אליו. בתגובה להצטרפותם של חלוץ ואפללו למחנהו של יריבה הגדול, אמרו הבוקר במטה הבחירות של לבני כי "כל אחד מקבל את ההחלטות שלו, ואת הדין הוא צריך לתת בראש ובראשונה לציבור בוחרי קדימה. אפשר לבדוק איתם מה היו סיבותיהם ומה היו מניעיהם, אך ציפי לבני תנצח את הפריימריז כך או כך, ותמשיך להוביל את קדימה כשם שמצביעי קדימה רוצים שיהיה".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully