וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתנה מפתחות לחבר השיכור - ותשב 30 שנה בכלא?

ארין בראון נתנה את מפתחות מכוניתה לחברה, קווין ברדשאו, וביקשה ממנו להסיעה - אף שהיה בגילופין. הוא דרס שניים למוות - ולפי החוק במדינת טנסי, גם היא מואשמת כעת בהריגה

אם מישהו שיכור - קחו ממנו את מפתחות המכונית. זהו כלל מוכר וידוע בכל העולם. ארין בראון בת ה-21 נהגה בצורה ההפוכה בדיוק, כשנתנה את מפתחות ה"טויוטה" שלה לחברה טרבור ברדשואו בן ה-23, למרות שהיה בגילופין, ואף ביקשה ממנו להסיע אותה. ברדשואו, שדרס למוות באותו לילה שני הולכי רגל, עומד לדין על הריגה, וצפוי לגזר דין של 30 שנות מאסר. אולם לפי החוק במדינת טנסי בארצות הברית, שם התרחש המקרה, גם בראון צפויה לעמוד לדין על אותה עבירה ואף לשאת באותו העונש.

ארין בראון (משמאל) והחבר שלה, טרבור ברדשואו, הנאשמים בהריגת שני בני אדם בתאונת דרכים במדינת טנסי, פברואר 2012. משטרת טנסי, ספק 500
יישבו שניהם 30 שנה בכלא? ברדשאו ובראון לאחר מעצרם/ספק 500, משטרת טנסי

לפי דיווח העיתון "The Tennessean", בתאונה שהתרחשה בדצמבר האחרון נהרגו מייקל ברוקסטר, בן 22, וטומי אלן, בן 23. ברדשואו הואשם בעבירה של "הריגה באמצעות רכב" (Vehicular homicide), הנושאת עונש של 30 שנה. בצעד יוצא דופן, החליטה התביעה המקומית להאשים את בראון באותה עבירה, אף שהייתה רק נוסעת במכונית. החוק במדינת טנסי קובע כי זו העבירה בה ניתן להאשים כל מי ש"מוסר ביודעין כלי רכב לאדם שאינו מסוגל לנהוג".

עם זאת, כלל לא בטוח שהאישום יוצא הדופן והתקדימי יוביל גם להרשעה. פרקליטה של בראון, ריצ'רד מגי, אמר לעיתון כי התובע המחוזי "יצטרך לחצות רף גבוה במיוחד" כדי להוכיח את האישומים - חוות דעת אליה הצטרף עוד פרקליט מוכר מהעיר שהתראיין בנושא.

ובינתיים בישראל: הקלה בעונש לנהג שדרס למוות, בגלל תסמונת טורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully