וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על הכוונת של ח"כ מיכאלי: משליכי כדורי שלג בגולן

עת טיילה עם משפחתה בצפון, חלפה מיכאלי בסמוך לכפרים מסעדה ומג'דל שמס, שם השליכו ילדים כדורי שלג לעבר מכוניות חולפות. "הזריקות היו מכוונות; חברתי חששה שמדובר באבנים"

ח"כ אנסטסיה מיכאלי (ישראל ביתנו) יצאה אתמול (שבת) לטיול עם ילדיה ברמת הגולן. לטענתה, כאשר נסעה בסמוך לכפרים מסעדה ומג'דל שמס, זרקו בני נוער מקומיים כדורי שלג על מכוניתה.

חברת הכנסת מיכאלי מיהרה לשתף את חבריה בפייסבוק בתקרית, כשאתמול בסמוך לשעה 14:00 היא דיווחה כי "קבוצת ילדים בגילאי 8 עד 18 מכפר מג'דל שמס זרקו כדורי שלג על כל המכוניות שנסעו בכביש הראשי. פגעו גם בשתי המכוניות שלנו, מלאות ילדים קטנים. הרגשה לא נעימה". כמה דקות לאחר מכן, פרסמה הודעה כמעט זהה, רק שהפעם, לטענתה, ילדים מהכפר מסעדה היו אחראים לזריקת כדורי השלג על מכוניתה. "קבוצת ילדים בגילאי 8 עד 18 מכפר מסעדה זרקו כדורי שלג על כל המכוניות שנסעו בכביש הראשי. פגעו גם בשתי המכוניות שלנו, מלאות ילדים קטנים. הרגשה לא נעימה", כתבה.

הודעותיה של מיכאלי בפייסבוק גררו עשרות תגובות, חלקן אוהדות וחלקן ביקורתיות. "הרי את יודעת שאפשר להמיס את השלג בשנייה. כל מה שאת צריכה לעשות זה לשפוך עליו כוס מים", כתב לה אחד הגולשים.

"הם זרקו כדורי שלג, אני מניחה שזה היה משחק", אמרה ח"כ מיכאלי בשיחה עם וואלה! חדשות. "הזריקות היו מכוונות לאוטו, נסענו בקבוצה של כמה מכוניות וכל אחד מאיתנו נפגע מכדורי השלג. נשאלת השאלה, האם זו התנהגות מקובלת, באיזור מסוג זה, במיוחד כשאין משטרה מסביב?". ח"כ מיכאלי הוסיפה כי "היו המון מכוניות מסביב 'שזכו' להפגע מכדורי השלג. חברה שנסעה במכונית מאחוריי, לא ידעה אם מדובר בכדורי שלג או באבנים. זו הייתה חוויה מאוד לא נעימה".

עוד בנושא
ליברמן על ח"כ אנסטסיה מיכאלי: "מעידה חד פעמית"
מיכאלי הורחקה: "הקריירה הפוליטית שלה נגמרה"
תקרית כוס המים: ח"כ מיכאלי התנצלה בפני ח"כ מג'אדלה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"הרגשה לא נעימה". עמוד הפייסבוק של ח"כ מיכאלי/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully