וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

10 שנות מאסר נגזרו על הורג הנער אריק רפאלוב

רמי שני

15.2.2012 / 16:11

במסגרת עסקת טיעון הורשע ולדימיר גוטלייב בהריגת הנער בל"ג בעומר לפני שנתיים לאחר שרפאלוב איחר בהשבת בתו החורגת של גוטלייב. משפחת הקרבן דורשת להחמיר בעונש

ולדימיר גוטלייב, שהורשע בהריגת הנער אריק רפאלוב מבאר שבע במכת אגרוף, נידון היום (רביעי) בבית המשפט המחוזי בבאר שבע לעשר שנות מאסר. העונש הוטל על גוטלייב במסגרת הסדר טיעון, שבלעדיו לא היה אפשר להרשיע אותו. הוא הורשע גם באיומים והדחה בחקירה. השופט מרדכי לוי הפעיל גם עונש מאסר על תנאי שנגזר עליו לאחר שהוא הורשע בעבירות אלימות. בסך הכל ירצה גוטלייב 11 שנים וחודשיים בפועל. בית המשפט גזר עליו גם לשלם פיצויים בהיקף של 20 אלף שקלים למשפחתו של רפאלוב.

אריק רפאלוב, שהיה בן 16 במותו, ליווה לאחר בילוי במדורת ל"ג בעומר בשנת 2010 את בתו החורגת של גוטלייב לביתה. בני המשפחה המודאגים של הנערה, חיפשו אותה שעות ארוכות, לאחר שהורו לה לחזור לפני חצות הלילה לבית. רפאלוב הוכה באגרופו של גוטלייב מכה שגרמה לשני שברים בראשו. יצוין כי החשד הראשוני נגד הנאשם היה רצח, בשל הערכה כי היכה אותו עם פטיש.

"מעשיו של הנאשם חמורים והתוצאה קשה אף יותר", כתב השופט לוי בגזר הדין ופירט כי גוטלייב היכה את רפאילוב בראשו, ללא התגרות, והוסיף חטא על פשע לאחר שלא הזעיק סיוע רפואי משך שעות ארוכות, שהיו יכולות להיות קריטיות להצלת חייו.

בני משפחתו של רפאלוב, זעמו על גזר הדין. אחיו ישראל, אמר לאחר מסירת ההודעה על גזר הדין, כי העונש שנגזר על הורג אחיו הוא קל מדי: "אני לא מרגיש שהוא קיבל את מה שצריך. זה לא נגמר כמו שקיווינו. הוא רצח את אחי. ייתכן שנבקש לערער על קלות העונש. אנחנו לא נסלח לו לעולם. אילו רק הייתי שם כדי לעצור את זה. גוטלייב פה ואחי לא". ישראל אמר כי למרבה הצער המשטרה לא הצליחה להוכיח כי גוטלייב היכה באחיו בפטיש. לעומת בני המשפחה, עורכי הדין שניהלו את התיק מטעם הפרקליטות במחוז הדרומי, הביעו סיפוק מהעונש. עורכי הדין ירון סעדון ורחל אלמקייס, אמרו כי העונש הולם וראוי בנסיבות העניין והם אף שיבחו את משפחתו של רפאלוב, שעמדה לדבריהם בגבורה ובאומץ בהליך, נוכח האובדן היקר מנשוא.

עוד באותה הפרשה:
היכה למוות צעיר שבילה עם בתו - והורשע בהריגה
אישום: שבר את גולגלתו של רפאילוב והרגו
אם הילד שהוכה למוות: "הבן שלי הלך סתם"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully