וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היכה למוות צעיר שבילה עם בתו - והורשע בהריגה

רמי שני

3.10.2011 / 20:35

ולדימיר גוטלייב היכה את אריק רפאלוב בפטיש בראשו לאחר שזה בילה עם בתו החורגת בליל ל"ג בעומר בשנה שעברה. גזר דינו של גוטלייב יינתן לאחר שייערך לו תסקיר של שירות המבחן

ולדימיר גוטלייב, הורשע היום (שני) בהריגתו של הנער אריק רפאלוב, בן 16 במותו, בל"ג בעומר בשנה שעברה בבאר שבע. רפאלוב שהה עם בתו החורגת של גוטלייב וחברים אחרים, במדורת החג. ככל הידוע, הבת לא דיווחה להוריה על כוונתה לאחר. ההורים, ביחד עם קרובי משפחה אחרים, חיפשו את הנערה זמן רב. משראו אותה שבה לביתה בחברתו של רפאלוב, הביא גוטלייב פטיש מהבית והיכה בו בראשו של הנער, שהתמוטט במקום. בני המשפחה שהיו עם האב, ניסו לטפל ברפאלוב, הם הביאו אותו לסביבת ביתם וניגבו את ראשו המדמם במטלית, אולם מותו נקבע במקום בידי צוותים רפואיים של מגן דוד אדום.

הרצח שזיעזע את באר שבע - עוד כותרות:
אישום: שבר את גולגלתו של רפאלוב והרגו
היכה למוות את החבר של בתו - ולא יואשם ברצח
אם הילד שהוכה למוות: "הבן שלי הלך סתם"

חקירת הפרשה, הייתה מסועפת, לאחר שהחוקרים גילו כי בני משפחתו של גוטלייב והנערה, פעלו לשבש את החקירה בכמה אופנים. אחד החשדות היה, כי הנערה מסרה גרסה כוזבת, בעת שיחזור האירוע ליד הבית. המשטרה ביקשה לעצור את הנערה, אך שופט בית משפט השלום בבאר שבע דחה את הבקשה באמרו, כי הוא אינו רואה בממצאים שהונחו בפניו, חשדות לשיבוש שכזה. כמו כן עוכבו לחקירה שני פרמדיקים שהגיעו למקום, בחשד שתיאמו מסירה של גרסאות כוזבות, כדי לטשטש את חלקו של האב החורג בהריגה.

האירוע גרם לזעזוע משמעותי בבאר שבע. בעיר היו בשנים האחרונות מספר מקרי רצח של נערים ומותו של רפאלוב הוסיף לתחושת חוסר ההגנה שיש לבני הנוער בעיר. בקיץ האחרון, נרצח פיליפ גלר במהלך מסיבה עם חבריו, בבית בשכונת רמות בעיר. שופט בית המשפט המחוזי בבאר שבע, מרדכי לוי, קיבל היום את בקשת הפרקליטות לתקן את כתב האישום נגד גוטלייב, נוכח הסדר טיעון אליו הגיעו נציגי הפרקליטות עם עורכת הדין של גוטלייב, קטי צוודקוב. הוא הורשע בהריגה, הדחה בחקירה ואיומים. גזר הדין בעניינו יינתן במועד מאוחר יותר, לאחר קבלת תסקיר שירות המבחן באשר לגוטלייב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully