וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היכה למוות את החבר של בתו - ולא יואשם ברצח

רמי שני

17.5.2010 / 15:47

המשטרה הגישה לבית המשפט הצהרת תובע בעניינו של ולדימיר גוטלייב, החשוד בגרימת מותו של הנער אריק רפאילוב בל"ג בעומר. לאחר שלא נמצאה כוונת רצח, גוטלייב יואשם בהריגה בלבד

ולדימיר גוטלייב, החשוד בגרימת מותו של הנער אריק רפאילוב מבאר שבע, יואשם ככל הנראה בהריגה בלבד. כך עולה מהצהרת התובע שהגישה היום (שני) המשטרה בעניינו לבית משפט השלום בבאר שבע. גוטלייב היכה לפי החשד את רפאילוב למוות, בעת שזה שב עם בתו החורגת של גוטלייב ממסיבת ל"ג בעומר.

בתוך כך, בית המשפט האריך היום את מעצרו של גוטלייב עד ליום שישי וזאת על מנת לאפשר את סיום הכנת כתב האישום נגדו. במשטרה סברו בתחילה כי גוטלייב בן ה-38 היכה את רפאילוב בפטיש. לאחר המקרה סיפר ישראל, אחיו של אריק המנוח כי "לפי מה ששמעתי, האבא של הבחורה הזאת חיכה עם פטיש והרג אותו. הם חזרו מהמסיבה ב-2:00 לפנות בוקר, וההורים שלה כבר היו מודאגים, כי הם חיפשו אותה הרבה מאוד זמן כנראה".

במהלך שחזור האירוע, הציג החשוד בגרימת מותו של הנער את מעשיו באותו הלילה וסיפר כי הדבר נעשה בידיים חשופות. בידי המשטרה גם לא היו ראיות לכך שהוא היכה את רפאילוב בחפץ קהה. בחקירה עלה כי גוטלייב לא התכוון להרוג את הנער והמשטרה לא מצאה ראיות לכך. מסיבה זו, לא ניתן להאשים אותו ברצח אלא רק בהריגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully