וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מחרבן באימה": עכשיו גם לרומני יש "בעיית גוגל"

אחד המכשולים המביכים של המועמד הרפובליקני לנשיאות, ריק סנטורום, היא שכשמחפשים את שמו ברשת, מגיעים לתוצאה מטעה ומזעזעת במיוחד. עכשיו גם לפייבוריט במרוץ יש בעיה דומה

ריק סנטורום, נכון לימים אלה המועמד השני בכוחו בפריימריז הרפובליקניים בארצות הברית, ידוע לשמצה בזכות דעותיו השמרניות במיוחד. בין היתר, הוא השווה בעבר יחסי מין בין גברים לזואופיליה ופדופיליה, ואף קרא לאסור מין אנאלי בחוק. פרד סבאג', עיתונאי בוטה במיוחד והומו בעצמו, החליט "לנקום" בסנטורום על דעותיו, וביצע נגדו "הפצצת גוגל" – קידום מלאכותי של אתר מסוים כדי שיקפוץ בחיפוש האינטרנטי (בדומה להפצצה דומה שנעשתה בארץ, שהעלתה לראש תוצאות החיפוש "כישלון חרוץ" את האתר הרשמי של ראש הממשלה נתניהו). מה כתב סבאג', שקופץ כתוצאה הראשונה בחיפוש המילה Santorum? "סנטורום (שם עצם): התערבות המוקצפת של חומר סיכה וצואה, לעתים תוצר הלוואי של סקס אנאלי". שמונה שנים עברו מאז החל סבאג' בפרויקט, וסנטורום, היום מועמד ריאלי לזכות בכרטיס הרפובליקני לנשיאות – עדיין לא הצליח להתגבר על המכשול. כעת נתקל גם המוביל במרוץ, מושל מסצ'וסטס לשעבר מיט רומני, בצרה דומה.

מי שיחפש כעת את שם משפחתו של רומני בגוגל, יגיע להגדרה: "רומני (פועל) – לחרבן מתוך אימה". מה מקור היוזמה המוזרה אתם שואלים? המילה "טרור" מפנה את הגולשים לידיעה ב"הפינגטון פוסט", המדווחת אודות טיול לקנדה שערך רומני עם משפחתו, במסגרתו גם קשר את כלבו לגג המכונית – חוויה שחברו הטוב של האדם לא ממש זוכר בחיוב. הכלב, כפי שטוען הדיווח, כל-כך פחד מהנסיעה, שהוא חרבן במהלכה – והשיירים נזלו על המכונית בה נהג המושל.

עצרת בחירות של מיט רומני בעיר סנפורד שבמדינת מיין, 11 בפברואר 2012. רויטרס
1. לחרבן מתוך אימה, 2. מושל מסצ'וסטס לשעבר. רומני/רויטרס

יוצר האתר, ג'ק שפלר, ביקש להבהיר כי מטרת המהלך המשעשע היא למחות נגד קשירת הכלב, ולהעלות למודעות את נושא ההתעללות בבעלי חיים. עם זאת, הוא ביקש להבהיר: "לא עומד מאחורי שום קמפיין של אף אחד", "רק רציתי לעשות משהו מצחיק, ולהבהיר נקודה מסוימת, ואני חושב שהצלחתי".

ניכר כי בינתיים שפלר הצליח בקצב מסחרר ובהיקף מדהים. רק אתמול הייתה התוצאה שיצר במקום השמיני כשמחפשים את השם "רומני", וכעת היא כבר במקום השלישי – מיד אחרי האתר הרשמי של המושל לשעבר, והערך שלו בוויקיפדיה. גינגריץ', הישמר לך?

עוד על המרוץ הרפובליקני לנשיאות
הפריימריז בארה”ב: סנטורום ניצח בשלוש מדינות
רומני ”לא מוטרד מהעניים” - אך עדיין מוביל
רומני עסוק בפריימריז - ואובמה שוב מגדיל הפער

(עדכון אחרון: 23:37)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully