וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם בסין יחליטו להמית 79 צבים שנתפסו במכס?

הצבים, שנתפסו בשדה התעופה בשנגחאי, לאחר שנשלחו מיפן בתוך גרבי ניילון שאיפשרו להם לנשום, נתונים לחסדי הרשויות בסין, בה מאפשר החוק להמית חיות שהוברחו בצורה לא חוקית

רויטרס

(צילום: רויטרס; קריינות: אביב אברמוביץ'; עריכה: טל רזניק)

מחזה כזה לא רואים בכל יום פקידי המכס בנמל התעופה בשנגחאי: 79 צבים נתפסו אתמול, שעה שהועברו לסין במשלוח מיוחד בתוך ארגז קרטון, היישר מהעיר היפנית צ'יבה. הצבים, שנמצאו חיים בתוך גרבי ניילון שאיפשרו את נשימתם, זוהו כצבי יבשה מהזן הנפוץ ביפן, שם הם משמשים בעיקר כחיות מחמד.

אחד מפקידי המכס בשנגחאי, צ'ן יון, הוסיף על דרך האריזה הייחודית בה נמצאו עשרות הצבים, כי גרבי הניילון אף "שמרו עליהם חמים". "אריזות כאלה בטוחות עבור הצבים ונוחות להובלה, כך שהשולחים ודאי היו מאורגנים היטב למשלוח", הוסיף.

כעת גורלם של הצבים נתון לחסדיהם של מחלקת המכס, אשר באפשרותה להשיב את המשלוח בחזרה לבעליו ביפן, אך האפשרות השנייה והפסימית יותר, תהיה לפעול בהתאם לחוק המקומי האוסר על ייבוא וייצוא של בעלי חיים בלתי חוקיים, ויוביל להמתם של הצבים. לנו נותר רק לקוות כי עשרות הצבים לא ישלמו את המחיר על מעשיו של מוען המשלוח, וההחלטה בנושא תאפשר להם להמשיך ולנשום, לאו דווקא דרך חוריהם של גרבי ניילון.

עוד בנושא
זוועה באינדונזיה: תנין טרף ילדה לעיני אביה
הצב ששב: התגלה זן צב ענק בגלפאגוס שנחשב לנכחד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully