וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

10 מבנים ניזוקו מרסיסי פצמ"ר; דיווח על תקיפה בעזה

רמי שני

11.2.2012 / 0:19

אחרי הפוגה של כמה ימים, פצצת ששוגרה מרצועת עזה הסבה נזק למבנים בקיבוץ בדרום הארץ. איש לא נפגע, והתושבים מבטיחים: לא נזוז מכאן. צה"ל הכחיש שפגע בחוליית טרור בעזה

פלסטינים מרצועת עזה ירו אמש (שישי) פצצת מרגמה לעבר ישראל. כעשרה מבנים בקיבוץ במועצה האזורית חוף אשקלון ניזוקו מרסיסים. איש לא נפגע. התושבים במקום התלוננו כי טרם לנפילת הפצצה, לא נשמעה התרעת צבע אדום באזור מגוריהם.

במקביל, דיווחו כלי תקשורת ברצועת עזה כי שני פעילים מגדודי אל-קודס, הזרוע הצבאית של הג'יהאד האיסלמי, נפצעו קל בתקיפה של חיל האוויר בבית להיה בצפון הרצועה. מדובר צה"ל נמסר כי האירוע אינו מוכר.

בית בקיבוץ במועצת חוף אשקלון שנפגע מרסיסי פצצת מרגמה. פברואר, 2012. דייב בוימוביץ'
חלון שניזוק מרסיסים, אמש במועצת חוף אשקלון/דייב בוימוביץ'

התושבים במבנים שניזוקו ניסו לשמור על אופטימיות, ואינם סבורים כי ישראל והפלסטינים יגררו לסבב נוסף של הסלמה. "זה קרה לנו דווקא בשבוע שבו התברר לנו שאנחנו נחשבים לאזור עדיפות לאומית דרגה ב'", אמר טל מור, רכז המשק, אך לדבריו, הירי "לא ישפיע על החיים שלנו. נמשיך לחיות כאן".

ארגוני הטרור מנסים להוכיח ששמרו על כשירותם

הפצצה התפוצצה במרכז הקיבוץ, ונוסף למבנים שנפגעו, נגרם גם נזק לתשתית החשמל במקום. חברי הקיבוץ אמרו כי קודם לנפילת הפצצה לא נשמעה התרעת צבע אדום. "שמענו בום אדיר, והכל רעד כאן", אמר חיים קוזניץ, תושב הקיבוץ. "זו הייתה התפוצצות ממש חזקה ומבהילה".

הירי אמש התלווה ל"טפטוף" רקטות ופצצות מרגמה מרצועת עזה מאז תחילת השבוע. ברוב המקרים, אותרו נחיתות בשטחים פתוחים, ואיש לא נפגע. בסוף השבוע שעבר, נורו לעבר ישראל שמונה רקטות בערב אחד. במערכת הביטחון סבורים שלא מדובר בירי שנועד לחמם את הגזרה אלא במאמץ של גורמי טרור מעזה להוכיח כי יכולותיהם נשמרו ולא נפגעו.

אירועי ירי בדרום בתקופה האחרונה
קסאם בשטחי מועצת שער הנגב, אין נפגעים
צה"ל תקף חוליה ברפיח, פצמ"רים באשכול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully