וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פצמ"רים באשכול; צה"ל ירה לעבר חוליה ברפיח

אחרי שבלילה נורה קסאם לעבר ישראל - הירי ממשיך בבוקר: שלוש פצצות נחתו במועצה האזורית אשכול. חיל האוויר תקף חוליית מחבלים בדרום רצועת עזה בתגובה, זוהתה פגיעה במחבלים

הסלמה מחודשת בדרום הארץ: פלסטינים מרצועת עזה שיגרו הבוקר (שבת) מטח של פצצות מרגמה לעבר שטח ישראל. שלוש פצצות התפוצצו בשטחים פתוחים באזור המועצה האזורית אשכול. איש לא נפגע ולא דווח נזק.

צה"ל אישר כי כלי טיס של חיל האוויר תקפו לפני זמן קצר חוליית מחבלים בדרום רצועת עזה, זמן קצר לאחר ששיגרו רקטה לעבר שטח ישראל. זוהתה פגיעה במחבלים.

במקביל, דיווחו מקורות פלסטינים על פיצוץ ברפיח, בדרום רצועת עזה. מקורות פלסטינים דיווחו כי חוליית חמושים ניצלה מהתקיפה שביצעו המסוקים הישראלים בסמוך לשדה התעופה לשעבר בסמוך לרפיח. עדי ראייה דיווחו כי המסוקים הישראלים חגו באוויר למשך יותר משעה לפני שירו טיל לעבר חוליית החמושים. לטענת הפלסטינים לא היו נפגעים.

המתיחות באזור גברה אחרי שביום רביעי, חיל האוויר ירה לעבר שני פלסטינים, שהניחו, לדברי צה"ל, מטענים על גבול המערכת בצפון הרצועה, סמוך לקיבוץ כפר עזה. משטרת חמאס מסרה כי שני הפלסטינים נהרגו בתקיפה. בצה"ל אמרו כי ההחלטה על הירי התקבלה אחרי שתצפיתניות מאוגדת עזה זיהו תנועה חשודה לאורך הגדר.

עוד בנושא:
ברביעי: צה"ל תקף חמושים שהניחו מטענים בעזה, 2 נהרגו
בחודש שעבר: צה"ל תקף חוליית משגרי רקטות בעזה, פלסטיני נהרג
סיכול ממוקד בעזה: פעיל הג'יהאד נהרג בתקיפת חיל האוויר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully