וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קסאם התפוצץ בשטחי מועצת שער הנגב, אין נפגעים

רמי שני

28.1.2012 / 0:55

שוב לא שקט: שלושה ימים לאחר שרקטה התפוצצה בשטחי המועצה האזורית אשכול, שוב נשמעו במערב הנגב אזעקות "צבע אדום". כוחות הביטחון סורקים את האזור כדי לאתר את מקום הנפילה

אין שקט בדרום הארץ: רקטת קסאם התפוצצה אמש (שישי) בשטח פתוח ברחבי המועצה האזורית שער הנגב. לא היו נפגעים ולא נגרם כל נזק לרכוש. אזעקת "צבע אדום" נשמעה ביישובים הסמוכים למקום הנפילה של הרקטה, וכוחות הביטחון החלו לסרוק את האזור במטרה לאתר את המיקום המדויק של נפילת רקטת הקסאם.

בשבועיים האחרונים נאלצים תושבי הנגב המערבי להתמודד עם אזעקות "צבע אדום" כמעט מדי יום, לאחר שמספר רקטות קסאם ופצצות מרגמה התפוצצו בשטחים פתוחים ברחבי הנגב המערבי. ביום שלישי שתי רקטות קסאם התפוצצו בשטחים פתוחים במועצה האזורית אשכול, וגם ביום ראשון התפוצצה רקטה בשטח פתוח במועצה האזורית. באף אחת מהפעמים לא גרמו רקטות הקסאם לנפגעים או לנזק לרכוש.

במהלך השבוע שעבר נורו בכל יום רקטות ופצצות מרגמה לעבר מערב הנגב, וגם אז - לא גרמו לנפגעים או לנזק. בשל כך, ביום שבת האחרון תקפו כלי טיס של חיל האוויר חוליית מחבלים ברפיח שבדרום רצועת עזה, זמן קצר לאחר שאלה שיגרו רקטה לעבר שטח ישראל. לפי הודעת דובר צה"ל, זוהתה פגיעה במחבלים.

בשבת שעברה: פצמ"רים באשכול; צה"ל ירה לעבר חוליה ברפיח

(עדכון ראשון: 23:16)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully