וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נס גלוי" בבני ברק: בור ענק נפער באמצע כיתה

בור בעומק מספר מטרים נפער הלילה במרכז כיתה של חסידות "בעלזא" בבני ברק. למרבה המזל, איש לא נפגע. הדבר קרה ככל הנראה בגלל חפירות באתר בנייה סמוך

"נס גלוי" בבני ברק: ילדים בבית ספר לתלמוד תורה של חסידות בעלזא שהגיעו הבוקר (חמישי) לכיתתם ברחוב האדמו"ר גילו להפתעתם הרבה בור עצום שנפער במרכז החדר במהלך הלילה, בשעה שהמקום היה ריק.

בדומה לבולענים האופייניים בעיקר לאזור ים המלח, דומה היה שהאדמה מתחת לרצפה קרסה לגמרי. כסאות רבים שניצבו בחדר ושולחנות נפלו פנימה. הילדים והמורים בבית הספר פינו את המקום, והזעיקו את נציגי העירייה. יצוין כי לא מדובר בבית ספר שמופעל על ידי העירייה, אלא על ידי מוסדות החינוך של בעלזא.

רצפה קרסה בבית ספר בבני ברק, אין נפגעים, פברואר 2012. חדשות 24
ה"בולען" באמצע הכיתה/חדשות 24

"בשעה 7:30, כאשר הרבי של הכיתה פתח את הדלת, הוא גילה את הבור שנגרם ככל הנראה כתוצאה מחפירות בפרויקט בנייה סמוך", סיפר לוואלה! חדשות ראובן ברייש, מנכ"ל מוסדות החינוך של בעלזא. "רק לפני כמה שבועות, הזהרנו כי בעת שנעשות חפירות בפרויקט הכיתה כולה רועדת". לדבריו, לאחרונה התבקשו בבית הספר לפנות את הכיתה לכמה ימים, כדי שיהיה ניתן למלא, ככל הנראה, את היסודות מחוץ לה בבטון. "וכך עשינו", מבהיר ברייש. "למרבה המזל, הבור נפער באמצע הלילה בזמן שהילדים לא היו במקום".

רצפה קרסה בבית ספר בבני ברק, אין נפגעים, פברואר 2012. איציק הורביץ - סוכנות הידיעות, חדשות 24
כסאות ושולחנות נפלו אל תוך הבור/חדשות 24, איציק הורביץ - סוכנות הידיעות

מדוברות עיריית בני ברק נמסר כי לא מדובר בבית ספר עירוני אלא במוסד פרטי של בעלזא. מהנדס העיר, אדריכל ישראל קשטן, הגיע למקום וקבע כי במיזם הסמוך לא נעשתה חריגת בנייה. בהמשך היום צפויים להגיע מומחים ממכון התקנים שיבדקו את הנושא לעומק.

עוד באותו נושא:
בגלל הסערה: בורות נפערו בכביש 1 וגרמו לעומס כבד
פלסטינים: בשל חפירות הימין נפער בור בסילוואן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully