וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל הסערה: בורות נפערו בכביש 1 וגרמו לעומס כבד

1.2.2012 / 19:20

הגשם גרם לחסימה זמנית בנתיב תנועה מתל-אביב לירושלים בכביש, ממחלף דניאל לענבה. המשטרה המליצה לנסוע דרך כביש 443, או דרך כביש 6 - שלא יגבה תשלום על נסיעה במקטע האמור

טל אנגלנדר

החורף מביא עמו גשם ברכה, אבל גם עומסים: שיבושי תנועה כבדים נרשמים הערב (רביעי) בכביש 1, בין מחלף דניאל לענבה, מכיוון תל-אביב לירושלים. עקב הגשם הכבד, נחסם נתיב התנועה הימני. בשעה זו כבר נפתח הנתיב לתנועה. באגף התנועה במשטרה המליצו לנהגים לנסוע דרך כביש 6, או דרך כביש 443. בעקבות האירוע, הודיעו בכביש 6 כי לא נגבה תשלום על מקטע דניאל-נשרים, עד לסיום תיקון הליקוי בכביש 1.

רב-פקד שאלי שאול, מפקד משטרת התנועה באזור השפלה, הסביר כי "חלה התפוררות בכביש, של הכורכר שתחת האספלט, כנראה כתוצאה מהגשם. כתוצאה מכך נוצרו בורות בכביש לאורך כ-25 מטרים אשר נפערו בנתיב הימני. על כן החלטנו לפי שעה לסגור את הנתיב. כביש 6, שבאחריותה קטע הכביש מטפלת בתקלה".

לאורך היום ירדו ברחבי הארץ גשמים עזים, וסופת שלגים אף גרמה לסגירת אתר החרמון. מנתוני השירות המטאורולוגי עולה כי ביממה האחרונה יורדות כמויות משקעים נאות ברחבי הארץ. שיאנית המשקעים במערכת הזו היא בית גמליאל, בה ירדו מאז אתמול בצהריים כ-70 מילימטרים גשם. כך נמסר מהשירות המטאורולוגי. באזור בית דגן ובתל אביב נמדדו 58 מ"מ, בקיבוץ נגבה 56 מ"מ, באזור אריאל 47 מ"מ, בצובה ליד ירושלים 36 מ"מ, ובירושלים עצמה 26. באזור זכרון יעקב ירדו 32 מ"מ ובחיפה כבר 42 מ"מ. באזור הכנרת, בבכפר נחום, ירדו 22 מ"מ ובדרום, בבאר שבע, ירדו רק 3.5 מ"מ של גשם.

הערב צפוי מזג האוויר להיות מעונן חלקית וקר מהרגיל בעונה. עד הצהריים צפוי עדיין גשם מקומי, ברובו קל. ביום שישי צפויה עליה בטמפרטורות, וירידה בלחות. בלילה יתחזקו הרוחות המזרחיות בצפון הארץ. בשבת צפויה התחממות קלה נוספת, וכך גם ביום ראשון.

עוד בנושא
אתר החרמון נסגר, הכנרת עלתה ב-2 סנטימטרים
חורף בתמונות: צפו ביום הרטוב שעבר על המדינה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully