וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתן אשל נחקר בנציבות: "אין לי כעס על אף אחד"

ראש לשכת ראש הממשלה הגיע למסור את עדותו בפרשת ההטרדה של ר', עובדת הלשכה, ודיבר לראשונה. מקורביו: "הוא מקווה שתיחשף האמת". שלשום האריך אשל את חופשתו

גדעון צנטנר

(צילום: גדעון צנטנר, עריכה: יאיר דניאל)

ראש לשכת ראש הממשלה, נתן אשל, הגיע הבוקר (שלישי) לחקירה באגף החקירות בנציבות שירות המדינה, בעקבות החשדות שהטריד לכאורה את עובדת הלשכה ר'. בעת כניסתו לחקירה אמר אשל: "אין לי כעסים על אף אחד ואין לי טענות לאף אחד". שלשום הודיע אשל כי הוא מאריך את חופשתו מהעבודה בעשרה ימים נוספים ואף אמר למקורביו כי הוא מברך על קיום החקירה ומעוניין למסור את גרסתו כדי שהאמת תיחשף.

אשל ממשיך להכחיש את הטענות לפיהן הטריד את ר' והאשים את שלושת הבכירים שהתלוננו עליו – מזכיר הממשלה, צבי האוזר, ראש מטה ההסברה, יועז הנדל, והמזכיר הצבאי של ראש הממשלה, אלוף יוחנן לוקר – בכך שפעלו ממניעים אינטרסנטיים. ביום ראשון שבה ר' לעבודתה לאחר שיצאה לחופשה יזומה. לצד זאת, היא מתמידה בסירובה להעיד בנציבות שירות המדינה, על אף שלנציבות יש סמכות לכפות עליה להעיד. טרם ברור אם בסופו של דבר היא אכן תידרש לעשות זאת.

היועץ המשפטי לממשלה, יהודה וינשטיין, קיים אתמול דיון עם הגורמים הרלוונטיים, בו עודכן על התקדמות החקירה ודן בצעדים הבאים שיינקטו. זאת לאחר שלפני כשבוע החליט שלא להורות למשטרה לפתוח בחקירה פלילית נגד אשל.

בשבוע שעבר התייחס ראש הממשלה, בנימין נתניהו, לפרשה שמסעירה את לשכתו ואמר כי יש להמתין בסבלנות. "אני גזרתי על עצמי בנושא של הבדיקה שמתרחשת בלשכתי כלל פשוט", אמר ביום רביעי, "פשוט נמתין בסבלנות עד סיום הבדיקה. אני לא מתכוון להתייחס מעבר לכך, פשוט להמתין בסבלנות, זה הדבר הנכון לעשות בעת הזו". נתניהו אמר את הדברים בתום פגישה שקיים בירושלים עם מזכ"ל האו"ם, באן קי-מון.

עוד באותו נושא:
נתן אשל האריך את חופשתו; צפוי להיחקר השבוע
האם נתניהו לא יודע לבחור את האנשים הנכונים?
נתניהו על פרשת אשל: נמתין בסבלנות לסוף הבדיקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully