וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת התאומים: האם תשוחרר בשנית למעצר בית

6.2.2012 / 18:25

לאחר שנחקרה מאז שבת, הוחלט כי האם תשוחרר למעצר בית ונאסר עליה ליצור קשר עם מעורבים נוספים בפרשה, ביניהם אמה. האב נותר במעצר והשניים הורשו לשוחח בבית הקברו

לאחר שכבר שוחררה למעצר בית ושוב נעצרה ביום שבת האחרון, הוחלט כי האם החשודה בהריגת בנה התינוק תשוחרר בשנית הערב (שני) למעצר בית בן חמישה ימים. כמו כן נאסר עליה ליצור קשר עם מעורבים נוספים בפרשה, ביניהם אמה. בעלה החשוד גם הוא בהריגת בנם בן הארבעה חודשים, עדיין נמצא במעצר עד יום רביעי והבוקר הגיעו שניהם לבית הקברות לאזכרה במלאת שבעה ימים למות בנם.

האם נחקרה באינטנסיביות מאז יום שבת, וגם לפני כן כשהייתה במעצר בית נלקחה מדי יום לחקירה. בין היתר ביצעו לה החוקרים בדיקת פוליגרף, בה נמצאה דוברת שקר בחלק מהשאלות שנגעו למעשיו של בעלה. למרות ששוחררה למעצר בית, תוכל המשטרה לשוב ולחקור אותה בהמשך. בצוות החקירה מקווים כי לבסוף תניב חקירת ההורים ונחקרים נוספים פרטים לגבי הנסיבות שגרמו למותו של פנה ולפגיעה באחותו התאומה.

צוות החקירה המיוחד של משטרת מרחב דן, בפיקודו של ניצב משנה אלברט אוחיון, ממשיך בחיפוש אחר ראיות נגד זוג ההורים, אשר יחזקו את ממצאי דוח הנתיחה שלאחר המוות שבוצעה לתינוק, לפיה מותו נגרם כתוצאה מחבלה חיצונית. לצורך כך מבצעים החוקרים תרגילי חקירה שונים, בתקווה שאחד ההורים יודה במעשים או יקשור את בן זוגו אליהם.

החוקרת קיוותה שהאב יודה מעל קבר בנו

מוקדם יותר היום הובאו בני הזוג על ידי החוקרים ובליווי שוטרי יס"מ לבית העלמין ירקון בפתח תקווה, במלאת שבוע לקבורת בנם. ההורים ערכו טקס קצר מעל הקבר הטרי, כשהם מוקפים בבני משפחתם ובשוטרים. בתום הטקס הורשו בני הזוג, אשר המשטרה חוששת משיבוש הליכים בחקירתם בדמות תיאום גרסאות, לשבת לבדם דקות ארוכות בקרבת הקבר ולשוחח.

בתום השיחה נלקחו בנפרד בחזרה לרכבים המשטרתיים ונסעו מהמקום, אולם זמן קצר לאחר מכן שבה הסוואנה המשטרתית ומתוכה יצא האב, כשהוא מלווה בחוקרת. השניים התיישבו לצד הקבר והחוקרת החלה לדבר אל ליבו של החשוד. בצעד זה אולי קיוותה שיודה במעשים המיוחסים לו, דווקא שם, מעל קברו הטרי של בנו.

בשלב מסוים פרץ האב בבכי מר, אך ככל הנראה נמנע גם בשלב זה מלהודות. החוקרת המשיכה לדבר עמו ובשלב מסוים אף הרימה את קולה והטיחה בו: "הוא היה באחריותכם, באחריות שלך ושל אשתך". משזה לא הועיל, ולאחר שהאב נרגע, קמו השניים וחזרו לרכב, שנסע מהמקום בחזרה אל חדרי החקירות של מרחב דן.

אתמול, בדיון בהארכת המעצר של ההורים, טענו החוקרים כי בידם ראיה שהיא בבחינת "אקדח מעשן" בתיק, הקושרת את האב למעשים המיוחסים לו. השופט אביחי דורון התרשם מהראיה שלא נחשפה ואמר כי "יש בה כדי לחזק באופן לא מבוטל את החשדות כנגד החשוד ובמידה פחותה אך קיימת גם כנגד האם". הוא הוסיף כי "אם בדיון הקודם קבעתי שמאזן הראיות נוטה מעט יותר נגד החשוד, הרי שניתן להוציא את המילה 'מעט'".

פרשת התאומים - כותרות אחרונות:
החוקרת הטיחה באב מעל קבר בנו: "הוא היה באחריותך"
המשטרה: בידינו "אקדח מעשן" נגד אב התאומים
יום שבת: התפתחות בחקירה - אם התאומים נעצרה פעם נוספת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully