וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החוקרת הטיחה באב מעל קבר בנו: "הוא היה באחריותך"

6.2.2012 / 10:39

הוריהם של התאומים שעל פי החשד טולטלו הגיעו לטקס האזכרה במלאת שבוע למותו של בנם. לאחר שעה קלה הם עזבו את המקום, אולם האב חזר אליו בשנית ומירר בבכי מעל הקבר

שבוע לאחר שנקבע מותו של הפעוט שעל פי החשד טולטל על ידי הוריו, הגיעו הבוקר (שני) ההורים לבית העלמין ירקון בפתח תקווה לטקס שנערך במלאת שבעה ימים למותו. ההורים הגיעו למקום בליווי שוטרים והורשו לדבר ביניהם. למקום הגיעו גם בני משפחה נוספים של השניים.

לאחר כשעה קלה עזבו ההורים את המקום, אולם לאחר זמן מה חזרו לבית העלמין. האב התיישב ליד קבר בנו ומירר בבכי. לצדו התיישבה אחת החוקרות שהטיחה בו בצעקות: "הוא היה באחריותכם, באחריות שלך ושל אשתך".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האב והחוקרת מעל הקבר, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

המשטרה טענה אתמול במהלך הדיון בהארכת מעצרו של האב, כי יש בידיה "ראיה חדשה" הקושרת לכאורה את האב למעשים המיוחסים להורים, בהם הריגה. לטענת חוקרי המשטרה, הראיה היא בגדר "אקדח מעשן". פרקליטם של בני הזוג, עורך הדין ציון אמיר טען כי החקירה מיצתה את עצמה וביקש לשחררם למעצר בית. חוקר המשטרה השיב לו כי המשטרה סבורה שיש להאריך את המעצר שכן ההורים חשודים כי תיאמו גרסאות עוד בבית החולים.

השופט אביחי דורון אמר כי הביטוי "אקדח מעשן" מתאים להגדרת הראיה החדשה. "יש בה כדי לחזק באופן לא מבוטל את החשדות כנגד החשוד ובמידה פחותה אך קיימת גם כנגד האם". הוא הוסיף כי "אם בדיון הקודם קבעתי שמאזן הראיות נוטה מעט יותר נגד החשוד, הרי שניתן להוציא את המילה 'מעט'". בסוף הדיון הוא החליט להאריך את מעצר האב בארבעה ימים נוספים, ואילו מעצר האם הוארך ביום אחד.

עוד על פרשת התאומים
המשטרה: בידינו "אקדח מעשן" נגד אב התאומים
התפתחות בחקירה: אם התאומים נעצרה פעם נוספת
המשטרה: נמצאו שברים בגולגולת הפעוט, לא ממחלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully