וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התפתחות בחקירה: אם התאומים נעצרה פעם נוספת

5.2.2012 / 0:07

מחר יובאו שני ההורים, החשודים בהריגה, לדיון בהארכת מעצרם. מוקדם יותר השבוע עברה האם בדיקת פוליגרף בה נמצאה לא דוברת אמת בכמה מהשאלות. האב עדיין במעצר

נמשכת החקירה בפרשת התאומים: אם הפעוטות שאושפזו לאחר שעל פי החשד הוריהם התעללו בהם, נעצרה אמש (שבת) להמשך חקירה. זאת, לאחר ששוחררה לפני מספר ימים למעצר בית. ככל הנראה, נעצרה האם פעם נוספת בעקבות פרטים חדשים שהתגלו בחקירת האב. כמו כן, גם סבתם של התאומים נחקרה במשרדי מרחב דן של מחוז תל אביב. היום תובא האם לדיון בהארכת מעצרה, ביחד עם האב שעדיין נתון במעצר. השניים חשודים בהריגת הבן הפעוט שמת השבוע. בתוך כך, חל שיפור במצבה של הבת.

ביום רביעי נודע כי אמם של התאומים עברה בדיקת פוליגרף, ובחלק מהשאלות הנוגעות לפרשה נמצאה לא דוברת אמת. בדיקת הפוליגרף נערכה, לאחר שנתיחה לאחר המוות שבוצעה בגופת התינוק העלתה מספר שברים בגולגולת. לטענת המשטרה, השברים הטריים הם תוצאה של חבלה ולא נגרמו מחיסון, כשלים גנטיים או מחלה כפי שטענו ההורים להגנתם. כמו כן, תוצאות הנתיחה מחזקות את החשדות שההורים התעללו בילדיהם. עם זאת, נציג המשטרה הודה השבוע כי אין עדיין שום ראייה חיצונית הקושרת את החשוד לחשדות, כמו אדם נוסף שהיה עד לכאורה למעשים. האב לא הגיב בחקירה לתוצאות הנתיחה שהוטחו בו, אולם בכוונת המשפחה לבדוק באופן עצמאי את ממצאי הנתיחה.

בעקבות ממצאי הנתיחה שלאחר המוות, הוארך בבית משפט השלום בתל אביב מעצרו של האב בחמישה ימים נוספים. השופט אביחי דורון אישר במהלך הדיון כי אין ראייה חותכת לחשדות כלפי האב, "פרט לעובדה שהמנוח ככל הנראה נפטר כתוצאה מפעולה פיזית שבוצעה בו ולא כתוצאה ממחלה גנטית או מתרגילי יוגה כאלו ואחרים", אך טען כי "המאזן הראייתי ככל הנראה נוטה יותר לחובת החשוד מאשר לחובתם של אחרים".

פרשת התאומים - כותרות אחרונות

אם התאומים עברה פוליגרף - נמצאה לא דוברת אמת
המשטרה: נמצאו שברים בגולגולת הפעוט, לא ממחלה
נקבע מותו של התאום; ההורים חשודים בהריגה

(עדכון ראשון - 22:26)

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully