וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארה"ב זה נגמר אחרת: ילד קיבל מתאדון בטעות ומת

קרלוס ריוס בן ה-6 חש ברע, ואביו נתן לו בטעות את תחליף הסם, שהוחבא על ידי האם בבקבוקון של תרופה נגד צינון. לפני שבועיים אירע בחיפה מקרה כמעט זהה, שבנס נגמר אחרת

לפני כשבועיים אושפז פעוט כבן שנתיים במצב קשה בבית החולים רמב"ם בחיפה, לאחר שעל פי החשד ניתן לו בטעות תחליף סם מסוג מתאדון. הבדיקה הראשונית העלתה כי אמו של הפעוט נתנה לו את התרופה, שהוחבאה על ידי אחיה בבקבוקון של התרופה המוכרת "נורופן", וכך נגרם האסון. למרבה המזל, במקרה זה השתפר מצבו של הפעוט, וכעבור יומיים הוא שב להכרה. אלא שמקרה דומה להחריד שאירע השבוע בניו יורק, מגלה כי סוף הסיפור מחיפה עלול היה להיגמר אחרת לחלוטין.

קרלוס ריוס ג'וניור בן השש נהרג ביום שני האחרון, לאחר שאביו נתן לו בטעות את תחליף הסם המשמש לנגמלים מהרואין, שהוחבאה בתוך בקבוקון של תרופת DayQuil, תרופה מוכרת לטיפול בהצטננות. למרבה הצער, חקירת המשטרה העלתה כי אמו של הפעוט, ראקל דה-ליאון, החביאה את התרופה בתוך הבקבוקון. ריוס הצעיר, שקיבל חצי כפית של תחליף הסם, החל במהרה להראות תסמינים מדאיגים, והוא הוחש לבית החולים לינקולן שבעיר. במהלך הועבר לבית החולים הפרסביטריאני קולומביה, שם מצא את מותו.

דה-ליאון, בת 36, נעצרה בעבר פעמיים על עבירות סמים. ביום חמישי היא הואשמה בעבירה המקבילה בדין הישראלי לרשלנות. היא סיפרה לחוקרי המשטרה כי אכן היה לה מרשם למתאדון, אך בשלב זה עדיין לא ברור מדוע בחרה לאחסן אותו בתוך התרופה התמימה. מתאדון הוא סם נרקוטי מלאכותי החוסם השפעות של סמים אחרים, ומסייע לנרקומנים להיגמל מסמים קשים יותר, בהם הרואין.

בסיפור החיפאי ההוא, התקבלה כבר גרסה ראשונית באשר לסיבה שהוחבאה התרופה בבקבוקון ה"נורופן". מיד לאחר שאושפז הפעוט, נחקרו שני גיסיהם של אמו של הפעוט, שאצלם התארחה עם בנה בחיפה. מדובר בשני אחים, בני 29 ו-30, והצעיר מבניהם מוכר למשטרה כנרקומן, המשתמש במתאדון באישור. רפ"ק אפי פז, ראש מחלק נוער בתחנת חיפה במשטרה סיפר לוואלה! חדשות כי מחקירת האחים עולה שהם היו מודעים שהחומר המסוכן הוכנס לבקבוקון, הנושא תווית של תרופת ילדים מסוג נורופן. האח המוכר כנרקומן טען שהוא עשה זאת מאחר ואחיו נוהגים לגנוב לו את תחליף הסם, וכדי שלא ימשיכו בכך הוא החליט להחביאו בתוך הבקבוקון המטעה. השניים הביעו צער על המקרה.

פעוט אושפז במצב קשה לאחר שקיבל מתאדון מאמו

  • עוד באותו נושא:
  • מתאדון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully