וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיני: חמושים חטפו שתי תיירות אמריקאיות

שתי תיירות אמריקאיות נחטפו במרכז סיני, לאחר שחמושים ירו ממכונית לעבר מיניבוס בו נסעו. רק לפני יומיים שוחררו 25 פועלים סינים שנחטפו על ידי בדואים בסיני

מקורות ביטחוניים במצרים אישרו כי חמושים בחצי האי סיני חטפו היום (שישי) שתי תיירות אמריקאיות, כדי להחזיק בהן תמורת כופר. שתי התיירות, אשר נסעו במיניבוס יחד עם עוד חמישה תיירים, טיילו במנזר סנט קתרין שבמרכז סיני, כשהחמושים, שהגיעו במכונית, עצרו את המיניבוס, החלו לירות לעברו ולאחר מכן חטפו את שתי התיירות.

מאז הדחתו של הנשיא מובארק, רמת הביטחון האישי באזור שארם א-שייח' וחוף הים האדום בסיני, יעדים תירותיים מרכזיים במצרים, הידרדרה. רק לפני יומיים שוחררו 25 פועלים סינים שנחטפו על ידי בדואים בסיני. חטיפת הפועלים הצטרפה לחטיפת 29 פועלים סינים נוספים בסודן.

בתוך כך, גם בבירה קהיר לא שקט. מפגינים מצרים הטילו היום מצור על משרד הפנים של מצרים, במחאה על אסון הכדורגל שאירע שלשום בפורט סעיד, שגבה את חייהם של 74 בני אדם. מרבית ההרוגים נמחצו למוות ממנוסת הבהלה באיצטדיון, אך המפגינים טוענים כי האחראים לאירוע הם הצבא והרשויות. מאז פרוץ ההפגנות בקהיר ובסואץ אתמול, נהרגו שלושה בני אדם ונפצעו 1,700, כתוצאה משימוש המשטרה בכדורים חיים כדי לעצור את ההמונים שאיימו לפרוץ לתחנות משטרה.

עוד בנושא:
מחשש לחטיפות: כוחות מצריים נפרשו בסיני
כיכר תחריר: הרוגים ואלפי פצועים בעימותים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully