וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפיד הפיץ סרטון בקרב מתנדביו: "זו סיירת מובחרת"

בסרטון פנה לפיד ל-6,000 מתנדביו, לדבריו, וביקש מהם להמשיך במאמצים ולגייס כל אחד עוד חמישה חברים. "אי אפשר שהמדינה תהיה בת ערובה של פוליטיקה מושחתת", אמר

יאיר לפיד פנה אמש (חמישי) לציבור מתנדבי המפלגה החדשה שהוא מתעתד להקים בסרטון באתר היוטיוב. לפיד הודה לגרעין הראשוני שמכיל לדבריו 6,000 בני אדם שהביעו נכונות לקחת חלק במיזם הפוליטי החדש שלו. "זה צבא – אין אף מפלגה במדינה שיש לה מתנדבים שרוצים לבוא לעבוד. זו סיירת מובחרת שצריך להמשיך ולהתפתח איתה" אמר לפיד.

לפיד הצטלם לסרטון בחדר עבודה, ככל הנראה חדר העבודה הפרטי שלו והודה לאלפי האזרחים שביקשו להתנדב עבורו. "זו דרך ארוכה יש לפחות עוד שנה לבחירות, ויהיו סקרים טובים וסקרים רעים ויגידו שנעלמנו ויגידו שחזרנו, אנחנו צריכים להישאר ממוקדים" אמר לפיד. "אנחנו יודעים מה אנחנו רוצים – אנחנו רוצים בחזרה את המדינה שלנו".

הסיסמא "איפה הכסף?" אומצה לעת עתה על ידי הפוליטיקאי החדש בקמפיין הבחירות : "זה שם קוד לזה שאנחנו רוצים בחזרה את המדינה. היא מדברת אל מעמד הביניים הישראלי, היא מובנת לכולם ואנחנו צריכים להמשיך להגיד אותה". בהמשך ביקש לפיד מציבור מתנדביו לשכנע לפחות חמישה בני אדם נוספים להצטרף למהלך שהוא מוביל, שעדיין לא ברור לאיזה כיוון הוא נושב.

"זה לא צריך להיות מסובך מדי – אין דבר שיותר קל למכור מן האמת", אמר. "ככה אי אפשר להמשיך, אי אפשר שהמדינה תהיה בת ערובה גם של קבוצות אינטרסים וגם של פוליטיקה מושחתת, וגם של טייקונים שרוצים תספורות. אנחנו מוכרחים להרחיב את המעגל כדי שהסיירת הזאתי הראשונית תהיה ההתחלה של משהו גדול שסוחף אחריו מדינה שלמה".

עוד בנושא:
המל"ג קבעה: יאיר לפיד לא יוכל ללמוד לתואר מתקדם
חוק לפיד 2: האם הוא ישלם קנס של 150 אלף שקל?
יאיר לפיד מבהיר: "אין סיכוי שאצטרף לקדימה"

  • עוד באותו נושא:
  • יאיר לפיד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully