וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה הקשר בין שאול מופז לאב הילד שהרג חברו?

פנחס וולף

29.1.2012 / 13:40

משפחתו של אורן מזרחי, שנהרג לפני שלוש שנים מפליטת כדור של חברו, פנתה למתמודד לראשות קדימה בבקשה שיתנער מאביו של הנער היורה - פעיל בולט של מופז שהגיב: "נהיה רגישים"

משפחתו של אורן מזרחי, שנהרג מפליטת כדור של חברו לפני שלוש שנים פנתה היום (ראשון) לחבר הכנסת שאול מופז המתמודד לראשות מפלגת קדימה וביקשה ממנו שיתנער מאביו של הילד שהחזיק באקדח ממנו נפלט הכדור התועה. האב, ששמו אסור בפרסום, הואשם בגרימת מוות ברשלנות ומשפטו קרב לסיכום.

משפחת מזרחי דרשו ממופז: "תתנער מהפעיל. אם לא – כאשר יוסר צו איסור פרסום, ייקשר שמו בשמך וקלונו יהא קלונך". באפריל 2009, הילד – אז בן 12 – שיחק באקדח של אביו, כאשר בילה עם שניים מחבריו. המשחק עלה בחיים: כדור שנפלט פגע בחברו, אורן מזרחי, שנפצע באורח אנוש ולאחר שעה קלה נפטר מפצעיו.

עדיין קיים צו איסור פרסום על פרטי הבן ואביו, אך לוואלה! חדשות נודע כי האב הוא אחד מתומכי מופז הבולטים. במכתב למופז, שהגיע לידי וואלה! חדשות, כתבו בני המשפחה כי "נודע לנו כי אחד האנשים המקיפים אותך והפעילים בקרבך הנו אדם אשר מואשם בפלילים בשל חלקו באירוע קשה ומצער אשר בגינו העמידה אותו מדינת ישראל לדין בגין על גרימת מותו של ילד רך ברשלנות. אותו אדם, מצדו, מתכחש לאחריותו לאסון ומסרב לקחת כל אחריות. על פי הידוע לנו אמור בית המשפט לתת הכרעת דין בעניינו בקרוב וזאת לאחר שפרק הבאת הראיות הסתיים ואנו עומדים בפני שלב הסיכומים".

"כשהוא פועל למענך, הוא בעצם מייצג אותך"

"כאשר אותו אדם פועל למענך ובשמך הוא בעצם מייצג אותך, לטוב ובעיקר לרע, וכל אות קלון אשר תדבק בו ממילא תדבק גם בך ובמפלגה אותה אתה מבקש להנהיג", המשיכו בני המשפחה. "אנו, כמשפחה מעריכים מאוד את פועלך במשך השנים מוקירים את פעילותך הפוליטית ומעריכים אות יכולותיך בתחום זה ובכלל. ודווקא בשל כך, חורה לנו (בלשון המעטה) שהנך נקשר לאדם חסר מצפון שכזה. האם זוהי הדמות עמה אתה רוצה לקשור את עתידך? את עתיד מפלגתך? ולא נגזים אם אף נאמר שאת עתיד המדינה? במידה והוא מייצג אותך, בעוד מדינת ישראל תובעת אותו, כיצד ניתן לפנות לציבור הבוחרים ולדבר ללבם?".

בסיום המכתב, הוסיפה המשפחה כי, "הערכים המוסריים שליוו אותך במהלך שנות עשייה רבות, מכובדות ועתירות הישגים בצה"ל ובזירה הפוליטית יוארו (או שמא יש לומר יוחשכו...) מידית בצל חוסר ערכיו המוסריים של אדם, שבאשמתו בננו אינו כאן עמנו היום. לבננו לא הייתה כל בחירה, חייו נלקחו בגלל הקלות הבלתי נסבלת של ההפקרות. לעומת זאת לך ניתנת הבחירה, היא בידך, ואנו סמוכים ובטוחים כי אתה תקבל את ההחלטה הנכונה".

לבקשת בני המשפחה, הם צפויים להיפגש עם מופז בימים הקרובים. ממטה מופז נמסר בתגובה כי, "מדובר באירוע טרגי. נתנהל מול המשפחה ברגישות, בצנעה ובדיסקרטיות המתחייבים מהמצב". הפעיל בחר שלא להגיב.

מותו של אורן מזרחי - כל הכותרות:
החל משפט האב הנאשם בגרימת מות חברו של בנו
אישום: נער הרג את חברו בעת משחק בנשק
החברים ברעות: "לא מעכלים שאורן נהרג"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully