וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החברים ברעות: "לא מעכלים שאורן נהרג"

איילה חננאל

7.4.2009 / 19:03

אורן מזרחי, בן 12, נורה הבוקר ונהרג. חברו שירה בו בטעות שיחזר את המעשה. אורן היה אמור לחגוג בעוד כחודשיים בר מצווה

תאגיד כאן

(באדיבות ערוץ 1)

בבית ספר התיכון מכבים רעות התאספו היום (שלישי) התלמידים על מנת לשוחח עם צוות המורים ועובדים סוציאליים על מותו של אורן מזרחי כתוצאה מירי בשוגג של בביתו של חברו. "הוא היה החבר הכי טוב שלי", סיפר על אורן אחד הילדים, "וגם הילדים שהיו שם. אני פשוט לא מעכל שלא נראה אותו יותר".

אורן מזרחי, בן 12, היה אמור לחגוג בעוד כחודשיים את חגיגת בר המצווה ומחר לחגוג את סדר הפסח עם משפחתו. אורן נהרג היום לאחר שנורה בשוגג בראשו על ידי חברו. הצעיר החשוד בירי נעצר במשטרת מודיעין. אביו שהינו בעל האקדח, נחקר בחשד לגרימת מוות ברשלנות.

בלשי תחנת מודיעין הביאו את הילד היורה לבית, כשראשו מכוסה, שם שיחזר את מהלך האירוע. משחזור האירוע עולה כי הילד שירה, חברו שנהרג ועוד שני חברים ישנו יחד בדירת היורה. מהחקירה עולה, כי בשעה 11:00 בבוקר הוציא הילד את האקדח מהמגירה כדי להתרברב בפני שלושת חבריו. עוד עולה, הילד הכניס לתוך האקדח מחסנית ואז דרך את האקדח ופלט כדור שפגע בראשו של מזרחי, שנפצע אנושות, ומת מפצעיו מאוחר יותר במרכז הרפואי שיבא בתל השומר.

בתחילה מסר הילד היורה גרסת כיסוי שהייתה מתואמת עם חבריו, וסיפר כי אדם רעול פנים נכנס לבית וירה בחבר. את הנשק החזיר לאחר מכן למגירה ממנה לקח אותו, ונעל אותה. שני החברים הנוספים נמלטו מהבית בבהלה, וגם הם מסרו את אותה גרסת כיסוי, אך בחקירתם הודו במה שקרה בבית. השניים שוחררו בתנאים מגבילים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully