וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החל משפט האב הנאשם בגרימת מות חברו של בנו

גלעד גרוסמן

2.5.2010 / 11:02

אב ובנו נאשמים בגרימת מותו ברשלנות של אורן מזרחי שנהרג בשנה שעברה מפליטת כדור של חברו. הנער היורה אמר בתחילה כי רעול פנים הוא שירה במזרחי, אך חזר בו ושחזר את המעשה

בבית משפט השלום ברמלה נפתח היום (ראשון) משפטו של האב, שנאשם בגרימת מותו ברשלנות של הנער אורן מזרחי בן ה-12 מרעות, שנהרג מפליטת כדור שירה בנו של הנאשם לפני כשנה.

על פי כתב האישום, החזיק האב באקדח מסוג ברטה 9 מילימטר ברישיון במשך למעלה מ-20 שנה. הוא נהג לאחסן את האקדח בחדר השינה שלו בביתו, במגירה נעולה בשידה הסמוכה למיטתו. בנוסף, החזיק האב שלוש מחסניות טעונות בכדורים מסוג "הולופוינט" וכן תחמושת נוספת לאקדח, במגירה לא נעולה בשידה.

באפריל אשתקד הוציא הבן, שהואשם אף הוא בגרימת מוות ברשלנות, את האקדח מהמגירה והראה לחברו אורן ולקטין אחר כיצד הוא טוען ודורך אותו. לאחר מכן הוא כיוון את האקדח לעבר מזרחי ולחץ על ההדק. כתוצאה מכך, נורה קליע מהאקדח ופגע במזרחי, שנפגע אנושות ומת.

לאחר מכן פרק הקטין את האקדח, והחזיר אותו ואת המחסנית למקומם. הוא אסף את תרמיל הכדור שנורה והשליכו מעבר לגדר ביתם, חזר לבית, חייג לאימו, ואמר לה שנכנס לבית אדם רעול פנים והוא זה שירה במזרחי. מאוחר יותר, הודה בחקירתו בביצוע הירי ואף שחזר את מהלך האירוע.

פרקליטת משפחת מזרחי, עו"ד רויטל סוייד, אמרה לוואלה! חדשות כי "בשנה האחרונה מנסה משפחת מזרחי להתמודד עם הטרגדיה שפקדה אותם במותו של אורן בנם. כל משאביהם מופנים להנצחתו של אורן והם פועלים למנויעה והרתעה מפני מקרים דומים. מטעם דנא, ואף לאור האינטרס הציבורי, הייתה חשיבות רבה בקיום הדיון בדלתים פתוחות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully