וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת התאומים: ההורים יישארו במעצר; "הם שבורים"

27.1.2012 / 13:35

ביום שאחרי קביעת המוות המוחי לאחד משני התאומים שלפי החשד טולטלו בידי הוריהם, האריך בית המשפט את מעצרם בארבעה ימים נוספים. קרוביהם זעקו: "אנחנו אוהבים אתכם"

בית משפט השלום בתל אביב האריך בצהריים (שישי) בארבעה ימים נוספים את מעצר ההורים החשודים בטלטול ילדיהם התאומים. הדיון בהארכת המעצר השנייה להורים, נערך על רקע ההחלטה שקיבלה אמש ועדה רפואית של בית החולים שיבא בתל השומר, בדבר קביעת מוות מוחי לתינוקם של בני הזוג. אחותו של התינוק עדיין מאושפזת בבית החולים, אולם מצבה השתפר והוא מוגדר כעת טוב.

בני משפחה רבים הגיעו לתמוך בהורים, שנראו עייפים ושבורים, וקראו לעברם: "אנחנו אוהבים אתכם". המשטרה ופרקליטם של בני הזוג, עו"ד ציון אמיר, הגיעו להסכמה שהמעצר יוארך עד יום שני ואז תשקול המשטרה את עמדתה מחדש, אלא אם תתקבל ראיה דרמטית כגון הודאה של אחד מבני הזוג או שניהם, או ראיה חיצונית שתתבסס על עדות.

בשל קביעת המוות המוחי, צפויה המשטרה להחמיר את החשד כלפי ההורים ולהמירו מגרימת חבלה להריגה. ההורים הגיעו אמש לבית החולים לילדים בתל השומר בליווי צוות החקירה של משטרת מרחב דן ולאחר שקיבלו מידע על הכרזת המוות המוחי לבנם, הם נפרדו ממנו. לאחר ששבו למעצר, חשו ההורים ברע. האב שהתלונן על כאבים בחזה פונה תחת ליווי משטרתי לקבלת טיפול בבית החולים איכילוב בתל אביב ואילו האם שהתמוטטה הועברה לקבלת טיפול בבית החולים שיבא. בשעות הלילה הוחזרו ההורים למעצר.

ביום רביעי האריך בית המשפט את מעצרם של בני הזוג ביומיים, ועד כה לא הצליחה המשטרה לקבוע מי משני ההורים פגע, לפי החשד, בתינוקות. ההורים הביעו נכונות לעבור בדיקת פוליגרף, אולם עד עתה לא בוצעה בדיקה כזו. בדיון הראשון בעניינם, ביקשה המשטרה להאריך את מעצר ההורים בשישה ימים, אולם בית המשפט דחה את הבקשה והאריך כאמור את מעצרם ביומיים בלבד.

עוד בנושא
פרשת התאומים: ועדה רפואית קבעה מוות מוחי לבן
שכנים של הורי התאומים: "לא מאמינים, משפחה טובה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully