וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת התאומים: ועדה רפואית קבעה מוות מוחי לבן

27.1.2012 / 0:03

בבית החולים שיבא בתל השומר נקבע מותו של אחד משני התאומים שלפי החשד טולטלו בידי הוריהם. ההורים העצורים הובאו לבית החולים ונפרדו מבנם. ייתכן שסעיף החשד יומר להריגה

ועדה רפואית של בית החולים שיבא בתל השומר קבעה אמש(חמישי) מוות מוחי לתינוק בן הארבעה חודשים, שלפי החשד טולטל על ידי הוריו. אחותו התאומה של התינוק עדיין מאושפזת בבית החולים, אולם מצבה השתפר. הוריהם של התינוקות הגיעו לבית החולים בליווי צוות החקירה של משטרת מרחב דן ולאחר שקיבלו מידע על הכרזת המוות המוחי לבנם, הם נפרדו ממנו. בשל קביעת המוות המוחי, צפויה המשטרה להחמיר את החשד כלפי ההורים ולהמירו מגרימת חבלה להריגה.

פרשת התאומים המאושפזים - כותרות אחרונות:
שכנים של הורי התאומים: "לא מאמינים, משפחה טובה"
המשטרה לא קבעה מי מההורים חשוד בטלטול התאומים
התאומים המאושפזים: הסבתא שוחררה, מעצר ההורים יוארך

מבית החולים נמסר אמש כי "נקבע מוות מוחי של הפעוט שאושפז במחלקה לטיפול נמרץ ילדים עם פגיעה גופנית רב-מערכתית. הוריו של הפעוט נפגשו עם מנהל המחלקה שהודיע להם על קביעה זו. מצב התאומה השתפר והיא במצב טוב".

היום צפויה להתקיים הארכת מעצר נוספת של ההורים בבית משפט השלום בתל אביב. ביום רביעי האריך בית המשפט את מעצרם של בני הזוג ביומיים ועד כה לא הצליחה המשטרה לקבוע מי משני ההורים פגע לפי החשד בתינוקות. ההורים הביעו נכונות לעבור בדיקת פוליגרף, אולם עד עתה לא בוצעה בדיקה כזו. המשטרה ביקשה להאריך את מעצר ההורים בשישה ימים, אולם בית המשפט דחה את הבקשה והאריך כאמור את מעצרם ביומיים בלבד.

(עדכון אחרון: 20:50)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully