וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעצר חשוד שלישי במעורבות בתאונת הפגע-וברח בלוד

25.1.2012 / 17:27

המשטרה הצליחה לאתר אדם נוסף, שכנראה היה במכונית המאזדה שדרסה את אילן סירק ביום שישי והותירה אותו לדמם למוות לעיני אשתו. טרם ברור לחלוטין מי מהעצורים נהג ברכב

אבי כהן

(צילום: אבי כהן, עריכה: אמיר קוטיגרו)

המשטרה עצרה היום (רביעי) צעיר בן 25, בחשד שהיה מעורב בתאונת פגע וברח בסוף השבוע האחרון בלוד. הוא החשוד השלישי שנעצר בפרשה. בתאונה נדרס למוות אילן סירק, אב לשניים מלוד. הוא נפצע באורח אנוש מפגיעת המכונית, שדרסה אותו לעיני אשתו, יפית, ונמלטה מזירת התאונה, ברחוב אינשטיין בעיר. מאוחר יותר מת מפצעיו.

עדי ראייה סיפרו כי ברכב, מסוג מאזדה לאנטיס, ישבו נהג ושני נוסעים. הצעיר שנעצר היום יובא מחר לדיון בהארכת מעצרו. טרם נודע מהן הראיות שהמשטרה מחזיקה נגדו.

אילן סירק, בן 26, נהרג בתאונת "פגע וברח". דניאל בוק
קרובי משפחתו של סירק בלוד ומכריו עם תמונתו, למחרת התאונה/דניאל בוק

סירק, בן 26, בילה עם אשתו יפית במסיבה בבית חברים בלוד, אור ליום שישי. כשיצאו, עלו על מונית שירות בדרכם לתחנת הרכבת בעיר. ככל הנראה, בתום ויכוח עם הנהג, ירדו השניים מהמונית, ואשתו של סירק נשארה על המדרכה. סירק חצה את הכביש, והמכונית הפוגעת הגיחה לפתע ודרסה אותו. הוא פונה לבית החולים ומותו נקבע כעבור זמן קצר.

המכונית החשודה הוחרמה לבדיקות מעבדה

אתמול נעצר חשוד נוסף בחשד למעורבות בתאונה, והוא עדיין נתון במעצר. הרכב שכלל הנראה פגע בסירק, ושרשום על שמו של החשוד, הוחרם, ונערכות בו בדיקות לאיתור סימנים שיעידו על נזקים חיצוניים שייתכן שנגרמו לו בתאונה.

ביום ראשון נעצר חשוד אחר, בן 35, אך לא ברור מה הייתה מעורבותו, לכאורה, בתאונה. עורכי דינו, עורכי הדין גיורא זילברשטיין ושוקרי אבו טביק, אמרו כי המשטרה טוענת שהוא נהג במכונית, אך במשטרה סירבו לאשר את הדברים. עורכי הדין, המייצגים גם את החשוד שנעצר ביום ראשון, טוענים כי שני החשודים לא היו מעורבים בתאונה.

התאונה בלוד - עוד בנושא
סירק נדרס למוות לעיני אשתו - המכונית נמלטה
המשטרה: אנו קרובים לפיענוח חקירת התאונה
עוה"ד של החשוד הראשון שנעצר: הוא לא מעורב

לפנייה לכתבת: mor. shimony@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully