וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוקרי ה"פגע וברח" בלוד: "קרובים ללכידת הדורס"

22.1.2012 / 16:44

"עבודת נמלים" - כך מגדירים חוקרי התנועה את המצוד אחר הנהג שפגע באילן סירק בליל חמישי והרגו בלוד. החיפושים מתמקדים ברכבי מאזדה-לנטיס עם פגיעה בחלקה הקדמי

ארבעה ימים אחרי תאונת ה"פגע וברח" בלוד, בה נדרס למוות בלוד אילן סירק, המצוד אחר הנהג הפוגע ונוסעי הרכב שהיו עמו נמשך. במשטרה מגדירים את החיפוש אחר רכב המאזדה-לאנטיס הפוגע "עבודת נמלים", אך מציינים כי החוקרים קרובים ללכידתם.

"יש מספר פעולות חקירה שאנחנו מבצעים בשלב זה בניסיון להתחקות אחר הנהג ושני הנוסעים שהיו עמו", אמר רב-פקד שי מזרחי, מפקד אגף התנועה במרחב שפלה של המשטרה, "מדובר בתשבץ שאנחנו מנסים לפתור. אנחנו מחפשים אחר רכב מסוג מאזדה לאנטיס כסופה או אפורה, מדגם משנת 1999 עד 2004. סביר להניח שקיימת פגיעה בחלק הקדמי של המכונית".

במהלך הימים האחרונים תשאלו החוקרים עדי ראיה לתאונה, ביניהם אשתו של קרבן התאונה, יפה סירק, אשר ראתה את בעלה בן ה-26 נדרס לנגד עיניה. "המשטרה משקיעה את כל המשאבים האפשריים כדי להגיע לחשודים", ציין רב-פקד מזרחי. "לא חוסכים בכלום. מהניסיון שלנו, אנחנו יודעים מה הן הפעולות שאדם מבצע בדרך כלל במצב הזה. בין היתר ניתן לומר שסביר להניח שהנהג מסתיר את הרכב, והוא אינו נמצא בתנועה".

סירק ואשתו בילו במסיבה בבית חברים בעיר, ולאחר מכן נכנסו למונית שירות בדרכם לתחנת הרכבת. ככל הנראה, בעקבות ויכוח עם הנהג ירדו השניים מהמונית. אשתו נשארה על המדרכה וסירק החל לחצות את הכביש, כשלפתע הגיח במהירות רכב ופגע בו בעוצמה. המשטרה פתחה בסריקות בניסיון לאתר את הנהג הפוגע. בנוסף, בזירה נמצאו חלקים מהרכב הפוגע, בו היו שני נוסעים נוספים מלבד הנהג.

"ברמה הערכית, אני קורא לנהג ולחבריו שהיו עמו ברכב להסגיר את עצמם. ברמה החקירתית, אני יכול להגיד שבתום עבודת נמלים אנחנו נגיע אליהם. אנחנו מאמינים בפעולות החקירה שאנחנו מבצעים יביאו אותנו אליהם. אני קורא להם להקדים תרופה למכה – ולהגיע לתחנת המשטרה".

הדיווח על התאונה:
פגע וברח: בן 26 נדרס למוות בלוד, הנהג נמלט

לפניות לכתבת: mor.shimony@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully