וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעצר חשוד במעורבות בדריסת אילן סירק והפקרתו

23.1.2012 / 13:01

המשטרה עצרה חשוד במעורבות בתאונת ה"פגע וברח" בלוד בסוף השבוע, בה דרס רכב למוות את אילן סירק בלוד לעיני אשתו - ונמלט מהזירה. מעצרו הוארך עד מחר

דניאל בוק

(צילום: דניאל בוק, עריכה: יותם בן-דוד)

המשטרה עצרה אתמול חשוד במעורבות בדריסתו למוות של אילן סירק בלוד בתאונת "פגע וברח" ביום שישי לפנות בוקר. החשוד, תושב לוד בן 35, נחקר הבוקר (שני) ומעצרו הוארך עד מחר בבית משפט השלום בראשון לציון.

עורכי דינו של החשוד, גיורא זילברשטיין ושוקרי אבו טביק מסרו כי החשוד מכחיש כל מעורבות בתאונה. "אנחנו מקווים שבית המשפט ישחררו הבוקר ממעצר. אין לו שום קשר למקרה".

אתמול העריכו במשטרה כי החוקרים קרובים ללכידת הנוסעים ברכב המאזדה-לאנטיס שפגע על פי החשד בסירק. "יש מספר פעולות חקירה שאנחנו מבצעים בשלב זה בניסיון להתחקות אחר הנהג ושני הנוסעים שהיו עמו", אמר רב-פקד שי מזרחי, מפקד אגף התנועה במרחב שפלה של המשטרה, "מדובר בתשבץ שאנחנו מנסים לפתור. אנחנו מחפשים אחר רכב מסוג מאזדה לאנטיס כסופה או אפורה, מדגם משנת 1999 עד 2004. סביר להניח שקיימת פגיעה בחלק הקדמי של המכונית".

סירק ואשתו בילו במסיבה בבית חברים בעיר, ולאחר מכן נכנסו למונית שירות בדרכם לתחנת הרכבת. ככל הנראה, בעקבות ויכוח עם הנהג ירדו השניים מהמונית. אשתו נשארה על המדרכה וסירק החל לחצות את הכביש, כשלפתע הגיח במהירות רכב ופגע בו בעוצמה. בנוסף, בזירה נמצאו חלקים מהרכב הפוגע, בו היו שני נוסעים נוספים מלבד הנהג.

במקביל, נעצר חשוד במעורבת בתאונת פגע וברח נוספת, שאירעה ב-21 בינואר בכפר ריינה, סמוך לנצרת. בתאונה נפגע תושב טורעאן באורח בינוני. נהג הרכב הפוגע נמלט מן המקום וחשוד שהפקיר את הפצוע. שוטרי היחידה המרכזית של אגף התנועה במחוז צפון עצרו תושב משהד בן 22 בחשד למעורבות באירוע, ובמשטרה ציינו כי הנהג פסול נהיגה. הרכב הפוגע אותר כשהוא חונה במוסך בכפר ממתין לתיקונו. יחד עם החשוד נעצרה והובאה לחקירה אשת אחיו, אשר על- פי החשד שהתה עם הנהג ברכב בזמן התאונה. לדברי המשטרה, בתשאול ראשוני הודה הנהג החשוד בנהיגה בפסילה ובפגיעה ברכב. הוא יובא הבוקר לדיון בהארכת מעצרו בגין הפקרת פצוע, נהיגה רשלנית, ונהיגה בפסילה.

עוד בנושא
חוקרי ה"פגע וברח" בלוד: "קרובים ללכידת הדורס"
פגע וברח: בן 26 נדרס למוות בלוד, הנהג נמלט

(עדכון ראשון: 08:55)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully