וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעצר הנהג החשוד בדריסת אילן סירק מלוד והפקרתו

24.1.2012 / 20:49

האיש, בשנות ה-30 לחייו, חשוד שנהג במכונית שדרסה למוות את סירק מול עיני רעייתו ביום שישי. רכבו הוחרם ויועבר לבדיקה. חשוד נוסף נעצר אתמול

המשטרה עצרה הערב (שלישי) אדם, בשנות ה-30 לחייו, החשוד שהיה מעורב בדריסתו של אילן סירק בלוד ובהפקרתו למוות. לפני כמה ימים נעצר חשוד נוסף במעורבות בתאונה, ומכוניתו הוחרמה. מחר תבדוק מעבדה מיוחדת אם סימנים על הרכב יכולים להעיד על מעורבות בתאונה, ובית משפט השלום בראשון לציון ידון בבקשות להארכת המעצר.

עורכי הדין גיורא זילברשטיין ושוקרי אבו טביק, המייצגים את שני החשודים שנעצרו היום ואתמול, טענו כי שניהם אינם מעורבים "בתאונה המצערת" והביעו תקווה לשחרורם. הם אמרו כי מרשם שנעצר היום חשוד כי היה זה שנהג במכונית הפוגעת. במשטרה סירבו להתייחס לטענה.

סביבת ביתו של אילן סירק, שנהרג בתאונת פגע וברח בלוד. דייב שחר
קרוביו של סירק ושכניו בלוד, בבוקר למחרת הידרסו/דייב שחר

עדי ראייה אמרו כי לפחות שלושה בני אדם היו במכונית שדרסה את סירק בסוף השבוע. אתמול העריכו במשטרה כי החוקרים קרובים ללכוד את השלושה, שנסעו במכונית מדגם מאזדה לאנטיס, שפגעה בסירק. רפ"ק שי מזרחי, מפקד אגף התנועה במרחב שפלה של המשטרה, הגדיר את החקירה כ"תשבץ שאנחנו מנסים לפתור".

סירק, בן 26 במותו, בילה עם אשתו יפית במסיבה בבית חברים בלוד, אור ליום שישי. כשיצאו, הם עלו על מונית שירות בדרכם לתחנת הרכבת. ככל הנראה, בעקבות ויכוח עם הנהג ירדו השניים מהמונית, ואשתו של סירק נשארה על המדרכה. סירק חצה את הכביש, והמכונית הפוגעת הגיחה לפתע ודרסה אותו.

אתמול הוארך מעצרו של חשוד אחר במעורבות בתאונה

לפנייה לכתבת: mor. shimony@walla.com

  • עוד באותו נושא:
  • אילן סירק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully