וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחת הישראלי שנהרג באוסטרליה: הוא לא התאבד

קובי דוד

23.1.2012 / 16:31

משפחתו של שניר בלאסן, שגופתו נמצאה בדירת זוגתו באוסטרליה ועליה סימני דקירות, מסרבת לקבל את החשד הראשוני של השוטרים המקומיים. "אנחנו מאוד מבולבלים וכואבים"

"הבלבול והמרחק מקשים עלינו להתמודד עם המוות הפתאומי" – כך אמר היום (ראשון) בן דודו של שניר בלאסן, בן 23, שגופתו נמצאה ביום שבת האחרון בביתה של זוגתו באוסטרליה, כשעליה סימני דקירה. בשעות הבוקר המוקדמות של אותו יום הגיעו אל בית משפחת בלאסן בפתח תקוה צוות שוטרים, שהודיעו לאמו דפנה ולאביו סימון את הבשורה הקשה מכל – שניר נמצא ללא רוח חיים בעיירה הובארט בטסמניה, והשוטרים המקומיים חושדים כי הוא שם קץ לחייו.

שניר בלאסן חשוד שהתאבד באוסטרליה, ינואר 2012. באדיבות המשפחה
בני משפחתו לא מאמינים כי שם קץ לחייו. בלאסן/באדיבות המשפחה

"אנחנו מאוד מבולבלים וכואבים", סיפר בן הדוד, לירן בלאסן. "אנחנו מקבלים כל פעם דיווחים שונים על החקירה. הבלבול והמרחק מקשים עלינו להתמודד עם המוות הפתאומי של שניר. המשפחה מנסה להיאחז בכל פרט שולי והכי קטן שמגיע אליהם. אנו עושים את כל המאמצים מהארץ כדי להפעיל כמה שיותר גורמים מאוסטרליה שיעזרו לנו". לירן הבהיר כי במשפחה מסרבים לקבל את המסקנה של השוטרים האוסטרליים: "אין מצב שבעולם ששניר התאבד".

"הוא לא מסוגל להתאבד"

שניר בן ה-23 השתחרר משירות קרבי לפני כשנתיים. לפני כשמונה חודשיים הוא החליט לצאת לטיול באוסטרליה ולחזור לארץ לאחר שנה, כדי להתחיל בלימודיו האקדמיים. במהלך ארבעת החודשים הראשונים שניר טייל ועבד בעבודות מזדמנות, לאחר כארבעה חודשים הוא התאהב בתושבת המקום, אישה גרושה עם שני ילדים, שהציעה לו מגורים ועבודה. "היתה ביניהם אהבה מאוד גדולה. היה אפשר לשמוע את זה בקול שלו", הוסיף לירן.

בלאסן היה אמור לחזור לארץ בחודש מרץ הקרוב. משפחתו ציפתה לו בכיליון עיניים, והוא אף ניסה להקדים את הטיסה כדי לשוב לארץ מוקדם יותר, אך לא הצליח. "המשפחה כל כך רצתה לראות אותו, הוא נהג לשמור עימם על קשר טלפוני באופן רציף. הם עדיין לא מעכלים את מה שקרה. אנחנו נותנים למשטרה לעשות את עבודתם".

אם בתחילה משפחת בלאסן ניסתה להאשים את חברתו ברצח, כעת הם לא ממהרים לחרוץ גורלות. "שניר היה בבית שלה כשזה קרה. אנחנו לא בית משפט, ויודעים שהוא לא מסוגל להתאבד - הוא בן אדם שמח ואופטימי". בימים הקרובים יקבלו בני משפחתו את פרטי נסיבות מקרה המוות שיתבססו על נתיחת גופתו של שניר. "חבר קרוב של שניר, נעם ליכט, שהתחיל איתו את הטיול עכשיו, מופקד על גופתו של שניר", סיפר אחיו עידן בכאב גדול. "הכי חשוב לנו להביא את גופתו של שניר למנוחות עולמים על אדמת הארץ שהוא כל כך אהב".

לקריאה נוספת
איי פיג’י: ישראלית נהרגה בתאונה, בעלה נפצע קשה
דיווח בהודו: ישראלית נרצחה בידי מאהב מקומי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully