וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בהודו: ישראלית נרצחה בידי מאהב מקומי

לפי התקשורת ההודית, מהנדסת התוכנה הצעירה הגיעה לעיר בנגלור כדי לפגוש את מאהבה, אך כשגילתה שהוא נשוי תקפה אותו, והוא הרג אותה במוט ברזל. את גופתה החביא במקפיא במשך שבועיים

צעירה ישראלית בשנות ה-20 לחייה (בת 24 או 28 לפי דיווחים שונים) נרצחה בעיר בנגלור שבהודו, כך דיווחו הבוקר (חמישי) כלי תקשורת הודיים. לפי הדיווח, גופתה של האשה, מהנדסת תוכנה במקצועה, התגלתה אתמול בביתו של מאהבה המקומי הנשוי, בן 30, גם הוא מהנדס תוכנה. האיש נעצר בחשד לרצח, והודה כי הרג אותה במהלך עימות אלים עמה. עוד דווח, כי בעת מציאת הגופה הייתה הצעירה מתה כבר לפחות 15 ימים, והוסתרה בתוך המקפיא.

לפי הדיווח בסוכנות הידיעות ההודית DNA, בני הזוג הכירו בישראל, בה ביקר הצעיר החשוד למטרות עבודה. כשסיים את עבודתו בארץ, שב לביתו בבנגלור, בירת מדינת קרנאטקה שבדרום הודו - עיר בת חמישה מיליון תושבים, הנחשבת ל"בירת ההיי-טק" של הודו והעיר המודרנית ביותר בתת-היבשת.

לפני שנה, לפי הדיווחים, התחתן האיש, ואף לאחרונה נולד לו בן. בחודש שעבר, הגיעה הצעירה הישראלית לבנגלור ויצרה עמו קשר מחודש, וגילתה שהוא נשוי. בהתקף זעם - כך דווח - תקפה את האיש ואת אשתו. בחקירתו, הודה כי הרג אותה באמצעות מכת מוט ברזל במהלך אותו עימות.

לאחר המקרה, דווח, נסע האיש העירה וקנה מיכל הקפאה. הוא מילא אותו בקרח, והכניס פנימה את הגופה. במשך מספר שבועות המשיכו בני הזוג לגור בדירה, בקומה ה-11 של בניין מגורים בעיר, כשהגופה במקפיא, עד שאתמול הגיעה למקום אמה של אשתו. חשדה התעורר, היא פתחה את המיכל וגילתה את תכולתו. בעקבות זאת הזעיקה את המשטרה, שהגיעה למקום ועצרה את המאהב. הוא נמצא כעת בחקירה, ואילו הגופה נלקחה לזיהוי, לאחר שהקרח הפשיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully