וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איי פיג'י: ישראלית נהרגה בתאונה, בעלה נפצע קשה

במשרד החוץ אישרו כי אישה ישראלית נהרגה בתאונת דרכים שאירעה במדינת האיים שבאוקיינוס השקט, וכי בעלה נפצע קשה. במשרד עמלים על החזרת הגופה, והבעל, המאושפז בפיג'י, לישראל

אישה ישראלית נהרגה בתאונת דרכים באיי פיג'י שבאוקינוס השקט. בעלה נפצע באורח קשה, והוא מטופל בבית חולים מקומי. ממשרד החוץ נמסר הערב (שישי) כי אנשיו מכירים את המקרה, ופועלים להשבת הבעל לישראל, יחד עם גופתה של רעייתו. נסיבות התאונה עדיין אינן ברורות.

פיג'י היא מדינת איים קטנה באוקיינוס השקט, השוכנת ממזרחה של אוסטרליה. היא מורכבת מלמעלה מ-300 איים, אולם רק כמאה מהם מאוכלסים. שני הגדולים והחשובים בהם הם ונואה לוו, ו-ויטי לוו, בו גם נמצאת הבירה פיג'י.

בספטמבר האחרון נהרג יוסי שפיר, צעיר ישראלי בן 24 מקיבוץ גבולות שבמערב הנגב, בתאונת אופנוע בצפון הודו. ביולי נהרגה בהירה נואמה, ישראלית בת 58 מקריית אתא, בתאונת דרכים בין מיניבוס תיירים לבין משאית בכביש ראשי בגאורגיה, ו-13 ישראלים נוספים נפצעו. התאונה אירעה במרחק של כ-250 קילומטרים מבירת המדינה, טביליסי, בסמוך לעיר כוטאיסי, כאשר המיניבוס ועליו תיירים ישראלים בטיול מאורגן של חברת "דרכים" התנגש חזיתית במשאית שסטתה ממסלולה. עם הגעת הפצועים, בהם אחד באורח קשה ושישה באורח בינוני, לישראל, הם פונו לבתי חולים להמשך קבלת טיפול רפואי.

לקריאה נוספת
גאורגיה: הרוגה ישראלית ו-13 פצועים בתאונת דרכים
צעיר ישראלי בן 24 נהרג בתאונת אופנוע בהודו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully