וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעיר ישראלי בן 24 נהרג בתאונת אופנוע בהודו

רמי שני

7.9.2011 / 10:35

יוסי שפיר, תושב קיבוץ גבולות שבנגב, טייל בצפון הודו עם חברו. הודעה נמסרה למשפחתו ומשרד החוץ מסדיר את הבאת גופתו לארץ. מועד ההלוויה טרם נקבע

יוסי שפיר, צעיר ישראלי בן 24 מקיבוץ גבולות שבמערב הנגב, נהרג אתמול (שלישי) בתאונת אופנוע בצפון הודו. הצעיר טייל במדינה מחודש מאי לאחר שהשתחרר מהצבא. בתקופה האחרונה טייל שפיר באזור צפון הודו עם חברו מקיבוץ מגן הסמוך לקיבוץ בו התגורר, שם אירעה התאונה. הודעה נמסרה למשפחתו.

משרד החוץ אישר את הפרטים ומסר כי הוא מטפל בהסדרת הבאת גופתו לארץ. במזכירות הקיבוץ אמרו כי על פי הפרטים שנמסרו ממשרד מהחוץ, הגופה צפויה להגיע לארץ בסוף השבוע הקרוב או בתחילת שבוע הבא, ובהתאם לכך יקבע מועד ההלוויה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ההרוג, יוסי שפיר, היה בטיול אחרי צבא/מערכת וואלה!, צילום מסך

לפני כחודש נהרגה בהודו המטיילת הישראלית עינת תבורי, לאחר שמעדה ונפלה לתהום בעומק 70 מטרים בעת שטיילה בעמק פרוואטי במדינה. גופתה נמצאה על ידי מחלץ ישראלי מצוות מטעם "מגנוס איתור וחילוץ בינ"ל".

לפני כשלושה שבועות נהרג עו"ד אבים יריב, בנה של המשוררת הלית ישורון, לאחר שהותקף בידי היפופוטם ותנינים בעת טיול בזמביה. יריב הוכרז כנעדר מספר ימים לפני שנמצאה גופתו, לאחר ששט עם ילדיו ואשתו בנהר זמבזי שבמדינה, כשלפתע היפופוטם הפך את הסירה והוא נעלם. שני ילדיו ואשתו נסחפו עם הזרם וניצלו.

לפני כחודש וחצי נהרגה מרים שושנה שפק, תושבת ראשון לציון בת 58, במהלך טיול רפטינג בצפון תאילנד, כ-60 קילומטרים מצ'אנג מאי, על גבי הסירה בה שטה היו שבעה ישראלים נוספים. שפק נפלה במהלך השיט וגופתה נמצאה מאוחר יותר.

באותו יום נהרגה בהירה נואמה בת ה-58 מקריית אתא בהתנגשות בין מיניבוס תיירים לבין משאית בכביש ראשי בגאורגיה. התאונה אירעה במרחק של כ-250 קילומטרים מבירת המדינה, טביליסי, בסמוך לעיר כוטאיסי, כאשר המיניבוס ועליו תיירים ישראלים בטיול מאורגן של חברת "דרכים" התנגש חזיתית במשאית שסטתה ממסלולה.

עוד באותו נושא:
משפחת ההרוגה בהודו: "לא מעכלים שהיא איננה"
גופת ההרוגה מגאורגיה מוטסת ארצה: "אהבה לחיות"
אחות ההרוגה בתאילנד: "היא מתה עם חיוך של אושר"
נמצאה בזמביה גופת הישראלי שהותקף בידי היפופוטם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully