וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחות ההרוגה בתאילנד: "היא מתה עם חיוך של אושר"

"כולנו הצלחנו לצאת בשלום מהמים, אך מירי טבעה", כתבה בפייסבוק ישראלה אוסטר-רוזנצוויג, אחותה של מרים-שושנה שפק שנהרגה ברפטינג. "אנחנו חוזרות בלי אחותונו, שתמיד נאהב ונזכור"

"אסון גדול קרה לנו בטיול בתאילנד" - כך כתבה היום (שני) ישראלה אוסטר-רוזנצוויג בעמוד הפייסבוק של אחותה, מרים שושנה שפק, שנהרגה אתמול במהלך שיט רפטינג בנהר בצפון תאילנד.

"נסענו לצפון לטיול ג'יפים, רכבנו על פילים, נהנינו ויצאנו לרפטינג", כתבה אחת משתי אחיותיה של מרים, שהשתתפה אף היא בטיול. "ברפטינג הסירה שלנו התהפכה. כולנו הצלחנו לצאת בשלום, אך לצערי אחותי מירי טבעה. צוות חילוץ הוציא אותה מהמים ניסה להחיות אותה במשך חצי שעה, אך כשהגענו לבית החולים קבעו את מותה".

"היא מתה עם חיוך של אושר על הפנים", סיכמה האחות. "אנחנו חוזרות הביתה לבד, בלי אחותנו האהובה שתמיד תמיד נאהב ונזכור. יהי זכרה ברוך".

"לא מסלול מסוכן"

בקונסוליה הישראלית בבנגקוק הסבירו לוואלה! חדשות כי בטיול הרפטינג השתתפו כ-30 בני אדם, מהם שבעה שהיו על הסירה שהתהפכה. יתר ששת נוסעי הסירה הזו הצליחו לעלות לחוף ללא פגע לאחר ההתהפכות.

לדברי גורמים המעורים בתעשיית התיירות בתאילנד, מסלול הרפטינג שבו אירע האסון, בנהר הסמוך לעיר צ'אנג מאי, "אינו נחשב למסוכן", וכמעט ולא מתרחשות בו תאונות. "70% מהישראלים שמגיעים לצפון תאילנד עושים את המסלול הזה", סיפר לוואלה! חדשות שליח חב"ד בצ'אנג מאי, הרב יוסי פיקל. "היו כבר כמה פעמים שחבר'ה התהפכו, אבל זה בדרך כלל נגמר בכך שבלעו קצת מים. הפעם זה נגמר אחרת", הוסיף.

במהלך היום תוטס גופתה של שפק מצ'אנג מאי לבנגקוק, ובמשרד החוץ מקווים להשלים בתוך יומיים את הליך החזרתה לארץ.

עוד על התאונה בתאילנד:
צפון תאילנד: ישראלית נהרגה במהלך טיול רפטינג
רפטינג בתאילנד: כך תימנעו מתאונות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully