וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפון תאילנד: ישראלית נהרגה במהלך טיול רפטינג

מוטי לוי

11.7.2011 / 13:32

הישראלית שנהרגה באסון הרפטינג מצפון לעיר צ’אנג מאי היא מרים שושנה שפק, תושבת ראשון לציון בת 58. שליח חב”ד באזור: ”70% מהישראלים שמגיעים לצפון המדינה עושים את המסלול”

תאונה נוספת למטיילת ישראלית בחו"ל: מרים שושנה שפק, תושבת ראשון לציון בת 58, נהרגה אתמול במהלך טיול רפטינג בצפון תאילנד, כ-60 קילומטרים מצ'אנג מאי, כך הותר היום (שני) לפרסום. על גבי הסירה בה שטה היו שבעה ישראלים נוספים, בהם ייתכן והיה גם אחד מבני משפחתה. שפק נפלה במהלך השיט וגופתה נמצאה מאוחר יותר. משרד החוץ פועל כעת להחזרת גופתה לארץ, ומעריכים כי המהלך יושלם ביומיים הקרובים. הודעה הועברה למשפחתה של שפק. טרם נמסרו פרטים נוספים על התאונה.

הרב יוסי פיקל, שליח חב"ד בצ'אנג מאי שמטפל בסידורי העברת גופתה של ההרוגה, סיפר לוואלה! חדשות, כי "הם יצאו לטיול ג'יפים של שלושה ימים, שיוצאים אליו בדרך כלל כמה עשרות, ובמסלול יש גם רפטינג. היא הייתה עם עוד כמה בסירה, הסירה התהפכה, השאר הצליחו לצאת והיא נשארה במים. הוציאו אותה, ניסו לעשות בה החייאה אבל זה היה מאוחר מדי".

מרים שושנה שפק נהרגה ברפטינג בתאילנד , יולי 2011. באדיבות המשפחה
יצאה לטיול ג'יפים של שלושה ימים, ממנו לא חזרה. מרים שושנה שפק/באדיבות המשפחה

בנוגע להעברת הגופה אמר פיקל, כי "אנחנו מנסים כעת לעבוד על זה שיצליחו להעביר אותה עוד הלילה. יש הרבה בירוקרטיה, זה עדיין נמצא בעיצומו. הגופה נמצאת בבית חולים מצפון לצ'אנג מאי". באשר למסלול אמר פיקל כי אין מדובר במסלול מסוכן: "זה מסלול שעושים אותו הרבה, 70% מהישראלים שמגיעים לצפון תאילנד. הוא לא נחשב מסוכן. היו כבר כמה פעמים שחבר'ה התהפכו בעבר, זה בדרך כלל נגמר בכך שבלעו קצת מים. הפעם זה נגמר אחרת".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בתוך כך, הלילה נחת בשדה התעופה בן גוריון המטוס ובו 13 הישראלים שנפגעו בתאונת הדרכים הקשה שאירעה אתמול בגאורגיה. אחד מהם פצוע באורח קשה, שישה באורח בינוני והשאר באורח קל. הם קיבלו טיפול ראשוני במקום על ידי צוותי מד"א ופונו לבית החולים. במטוס הובאה גם גופתה של ההרוגה בתאונה - בהירה נואמה, מקריית אתא.

עוד באותו נושא:
13 הפצועים בתאונת הדרכים בגאורגיה נחתו בארץ
גופת ההרוגה מגאורגיה מוטסת ארצה: "אהבה לחיות"
גאורגיה: הרוגה ישראלית ו-13 פצועים בתאונת דרכים

(עדכון ראשון: 20:32, 11.07.11)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully