וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוהר שהיכה ילדה יירצה עבודות לתועלת הציבור

רמי שני

22.1.2012 / 18:45

מיכאל גנון הורשע בתקיפה באלימות של בת 11 שהתקוטטה עם בתו וגרם לה חבלות קשות. הוא הפעיל כלפיה "אלימות ברוטלית, כשהוא מכה בגבה, אוחז בגרונה ומשליך אותה אל המדרגות"

בית המשפט השלום בבאר שבע גזר היום (ראשון) 400 שעות עבודה לתועלת הציבור על כלאי מיכאל גנון, איש שירות בתי הסוהר, שהואשם בתקיפה באלימות של נערה בבאר שבע וגרם לה חבלות קשות. כמו כן נגזר על גנון, המשרת כמפקד משמרת בכלא קציעות, לשלם 7,000 שקלים פיצויים לנערה אותה תקף. לצד זאת, השופטת דרורה בית אור המליצה בגזר הדין כי אם שאלת המשך שירותו בשב"ס תעמוד על הפרק, יש לשקול בחיוב לפטרו.

ביולי 2007 הזעיקה את הנאשם בתו בת ה-12 לגן שעשועים בבאר שבע וסיפרה לו כי הותקפה על ידי ילדה בת גילה וכי הילדה ואמה היכו אותה. גנון הגיע לפארק, זיהה את הנערה שלכאורה התקוטטה עם בתו ותקף אותה. "גנון הורשע בעבירה של תקיפה הגורמת חבלה. מדובר בעבירה חמורה ביותר. לא זו בלבד שמדובר בעבירת אלימות שהיא מגונה וחמורה בפני עצמה", נכתב בגזר הדין, "במקרה דנן, הנאשם, אדם מבוגר בשיא כוחו, הפעיל כלפי המתלוננת, קטינה בת 11, אלימות ברוטלית, כשהוא מכה בגבה, אוחז בגרונה ומשליך אותה אל המדרגות". כמו כן קבעה השופטת כי "העובדה המוסכמת, לפיה אירוע התקיפה אירע על רקע מריבה אלימה שפרצה בין המתלוננת לבתו של הנאשם, אין בה כדי להצדיק את התנהגות הנאשם או להוות נסיבה מקילה בביצוע העבירה".

גנון הכחיש את המיוחס לו וטען בחקירתו ובעת המשפט כי הוא לא תקף את יריבתה של בתו וכי מה שהתפתח ביניהם היה עימות מילולי בלבד. כמו כן הוצג בבית המשפט תסקיר שנערך לבדיקת התנהגותו של גנון ומצא כי מדובר באדם נורמטיבי המתפקד באופן חיובי ותקין במישורי חייו השונים. השופטת לא קיבלה את גרסתו וכתבה כי נוכח הראיות שהונחו בפניה, מדובר במעשים אשר לא ייעשו, אותם ביצע הנאשם בהחלטה של שבריר שנייה בעידנא דריתחא.

עוד באותו נושא:
200 שעות עבודה ציבורית לקשיש שביצע מעשים מגונים
עבודות שירות בלבד ל"מורה המתעללת" מכת האיתקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully