וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנס ילדיו במשך כשני עשורים ונידון ל-20 שנות מאסר

גלעד גרוסמן

22.1.2012 / 14:01

18 שנים חיו חמישה אחים - ארבע בנות ובן, בתוך גיהינום: אביהם התעלל בהם מינית מגיל 5 עד גיל העשרה, בחלקם בתדירות של לפחות פעם בשבוע. אמם הואשמה והודתה באי מניעת הפשע

בית משפט המחוזי בפתח תקווה גזר בסוף השבוע 20 שנות מאסר על גבר שהורשע בביצוע עבירות מין בחמישה מילדיו במשך 18 שנים.

מגזר הדין עולה כי הנאשם, כיום בן 61, ביצע מעשים מגונים בילדיו מאז תחילת שנות ה-90', כשהיו בני 5 ו-6. כאשר הייתה בתו הבכורה נשארת לבד בבית, או כשאחיה ואחיותיה נרדמו, נהג האב לבצע בה מעשים מגונים, כך עד שהייתה בת 12. כמו כן, נאשם האב כי במשך ארבע שנים ביצע מעשים מגונים בבת נוספת וגם בבנו. גזר הדין מייחס לו עבירות של מעשי סדום בשתי בנות נוספות בתדירות של לפחות פעם בשבוע.

בנוסף לאב, גם נגד האם הוגש כתב אישום כמי שסייעה לו לבצע את העבירות. אולם בהמשך, היא הודתה במסגרת הסדר טיעון, בעבירות של הפרת חובה ואי מניעת פשע ונידונה לחמישה חודשי מאסר.

הילדים, שסבלו מההתעללות המינית מצד אביהם, תיארו אווירה של טרור ומתח בביתם ופיתחו דפוסים של כניעה. שלושה מהילדים סובלים מתסמיני טראומה קשים, וילדה נוספת סובלת מהפרעות קשב וריכוז. "כתב האישום המתוקן חושף זוועה מתמשכת שהתרחשה בדלת אמות ביתו של הנאשם, כשהוא מבצע באופן שיטתי ובלתי פוסק שורה ארוכה של עבירות מין בבנותיו ובבנו", כתבו השופטים בגזר הדין. מתסקיר שערך שירות מבחן לנאשם עלה כי הוא בעל מסוכנות מינית המוגדרת כבינונית עד גבוהה.

השופטים ציינו שהנאשם תכנן את סדר יומם של הילדים, כך שיוכל לפגוע בהם, וביצע את המעשים גם בבתי מלון, במקום עבודתו בפרדסים, בבית כנסת ואף במיטתו, בזמן שאשתו ישנה לידו. "הנאשם חילל את גופם ונפשם של ילדיו כשבצע בהם שורה של מעשים קשים, מכוערים ואכזריים", הוסיפו השופטים בכתב האישום. "מרגע שכל אחד מילדיו הגיע לגיל 5 הכניסו הנאשם למעגל הזוועה והפך אותו לעבד ושבוי בידיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully