וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

10 שנות מאסר לגבר שאנס את אשתו והתעלל בילדיו

גלעד גרוסמן

22.11.2011 / 18:13

בין השאר, נהג הגבר להכות את אשתו, לבעוט בה ולאנוס אותה. בעדותה אמרה האישה כי עשה את הדברים כי האמין ש"מותר לו הכול". באחד המקרים שבר את אגודלו של בנו במהלך ויכוח

בית המשפט המחוזי בתל אביב גזר היום (שלישי) 10 שנות מאסר על גבר בן 44 שהורשע בביצוע שורה ארוכה של עבירות מין באשתו ובמעשי אלימות כלפי ילדיו. השופטים כתבו בגזר הדין שמעשיו של הנאשם מצדיקים ענישה מחמירה, "הן כביטוי של סלידה ושאט נפש מהם, הן כחלק מהחובה להגן על נשים וילדים חסרי ישע והן למען הבעת מסר מרתיע כלפי הנאשם וכלפי אחרים בציבור".

בני הזוג נישאו זה לזו בשידוך כשהנאשם היה בן 18 והאישה בת 17. מתחילת הקשר ביניהם הוא נהג באלימות כלפיה, ולאחר מכן כלפי ילדיהם. בין השאר נהג להכותה ולבעוט בה, ולמנוע מהילדים להיכנס הביתה. באחד המקרים, כאשר אחד הילדים היה בן 15, הכריח אותו הנאשם לישון בסוכה מכיוון שחזר הביתה בשעה מאוחרת. הוא נהג לקלל את בתם הבכורה, הכה את אחד מבניו כשהיה ילד קטן מכיוון שאסף עצים למדורת ל"ג בעומר בשבת ושבר את אגודלו של בן אחר שניסה להתערב. האישה העידה כי בעלה האמין שמכיוון שהיא אשתו, "מותר לו הכול", ולכן אנס אותה וביצע בה מעשי סדום רבים לאורך שנות נישואיהם.

בנוסף, היא סיפרה בבית המשפט כי בשני מקרים, במהלך ויכוח בינה לבין בעלה, הוא חנק אותה ואיים לרצוח אותה. למרות זאת, היא ביקשה מבית המשפט להקל בעונשו, ואמרה שהיא מאמינה שהוא למד את הלקח שלו, שהיא סולחת ושהיא שוקלת לחזור ולגור אתו.

"בעת שבית המשפט בא לגזור את דינו של הנאשם עליו לשים לנגד עיניו, בראש ובראשונה, את העובדה שהלה הורשע בשורה ארוכה של מעשים קשים שעניינם התנהגות אלימה ועבירות מין באשתו והתנהגות אלימה וברוטאלית כלפי ילדיו", כתבו השופטים בגזר הדין. "עם תוצאות מעשים אלה ועם הפגיעה הנפשית שנלוותה אליהם, יצטרכו אלה האחרונים להתמודד עוד זמן רב".

עוד באותו נושא
זוועה בנגב: אב חשוד שאנס את בתו והכניסה? להריון
אישום: אנס את אשתו ותקף מינית את ילדיו
אישום: תקף מינית את בתו כשהייתה מאושפזת בבי"ח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully