וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האונס ליד המכללה: "הנאשם התעלם מתחנוני הקרבן"

רמי שני

19.1.2012 / 17:30

כתב האישום שהוגש נגד נער בן 17 מרהט, מגולל פרטי אונס אכזרי שבוצע סמוך למכללת ספיר. מכתב האישום עולה כי הנער גרר את הצעירה בכוח לחורשה, תקף אותה וגנב את כספה

כתב האישום שהוגש היום (חמישי) לבית המשפט המחוזי בבאר שבע נגד נער בן 17 מרהט, באשמה של אונס ושוד צעירה ליד שדרות, מגולל אירוע קשה מאוד של תקיפה בנסיבות חמורות. כתב האישום, שהוגש בידי עורכת הדין מפרקליטות מחוז הדרום טל אדיר כהן, מייחס לנער עבירות של אונס, מעשה סדום, שוד בנסיבות מחמירות, איומים, מעשה מגונה וחטיפה לשם מטרות סחר בבני אדם. האירוע התרחש לפני כשבועיים, בשטח שבין העיר שדרות לבין מכללת ספיר שבנגב.

מכתב האישום עולה כי הנער התנפל על הצעירה בעת שהלכה בשביל הסמוך לחורשה שליד המכללה. הוא הפתיע אותה כשהגיח מאחוריה, לפת אותה בכוח, קירב בקבוק שבור לצווארה וגרר אותה לכיוון החורשה באיומים. הצעירה אמרה לתוקף שייקח את מכשיר הטלפון הנייד שלה ואת הכסף שברשותה, על מנת שיניח לה לנפשה. הוא אכן לקח ממנה 200 שקלים שהיו ברשותה, אך המשיך לגרור אותה בכוח לתוך החורשה, במטרה לבצע בה את זממו. משהגיע למקום מסתור, החל הנער לגעת בגופה של הצעירה, הורה לה לפתוח את חגורת מכנסיו וביצע בה מעשה סדום, כשהוא מתעלם מתחנוניה שיניח לה.

עוד עולה מכתב האישום כי הסטודנטית ניסתה להיחלץ מידיו וכל העת התחננה בפניו שיחדל, אך הנער לא שעה לבקשתה והמשיך במעשיו. הנאשם החזיק בידו את שבר הבקבוק ואיים על המתלוננת באומרו: "אני לא רוצה להרוג אותך, אבל אם לא תשתקי, אני יהרוג אותך". כשבא על סיפוקו, הוא דרש ממנה עוד כסף, אך נענה בשלילה. הצעירה ביקשה ממנו לאפשר לה להתלבש. הנער הסכים, ולאחר שהיא התלבשה, הוא הורה לה לרוץ ולעזוב את המקום: "תשתקי ואל תספרי לאיש" הוא איים עליה, כשהוא מעביר על צווארו את הבקבוק השבור. לצד כתב האישום, הגישה הפרקליטות בקשה לעצור אותו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

עוד בנושא:
לפני שבועיים: הוארך מעצרו של הנער מרהט החשוד באונס בשדרות
העליון: נאשם בעבירות מין ש"מרח" משפטו שוחרר לביתו
חשד: נהג מונית אנס נוסעת, ביצע עבירות מין באחרות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully