וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר נמצא עירום על כביש 5 וטען: שדדו אותי

19.1.2012 / 15:07

אזרח שנסע על הכביש סמוך למחלף התקווה הבחין באיש העירום והזעיק את המשטרה. לשוטרי התנועה שסייעו לו הוא סיפר כי אנשים שהזדהו כשוטרים הפשיטו אותו ושדדו ממנו את כספו

גבר עירום נמצא לפני זמן קצר (חמישי) בכביש 5. טכנאי גל"צ שנסע על הכביש לכיוון מזרח דיווח למשטרת התנועה כי הוא ראה אדם השוכב עירום על הכביש סמוך למחלף התקווה. שוטרי יחידת משטרת התנועה הארצית הגיעו למקום במהירות ואיתרו את האיש. השוטרים סייעו לו להתרומם מהכביש והובילו אותו לניידת התנועה.

לאחר שדובבו את הגבר, התברר לשוטרים כי מדובר בפליט סודני בן 42, שככל הנראה נשדד. הוא סיפר להם כי מספר אנשים הגיעו אליו והזדהו בפניו כשוטרים. אז החלה מסכת התעללויות באיש. המתחזים חבטו בגבר, הפשיטו אותו מבגדיו ושדדו ממנו את כל כספו. לאחר שהשוטרים העניקו לו סיוע ראשוני, הועבר האיש להמשך טיפול בתחנת המשטרה בפתח תקווה.

ביום שני האחרון גבר ואישה שהתחזו לשוטרים עצרו נהג מכונית מסכנין בצומת שורשים בצפון – כך לטענת בעל הרכב. לדברי האיש שהוא בעל עסק, השניים שברו את שמשתו האחורית של הרכב, גנבו מתוכו תיק שהכיל 50 אלף שקלים ונמלטו. שוטרי תחנת משגב פתחו בסריקות במטרה לנסות ולאתר חשודים במעשה. בעל הרכב לא נפגע.

עוד בנושא:
חשד: בעל ואישה התחזו לשוטרים ושדדו בתי בושת
חשד: התחזה לשוטר והטריד מינית נהגות שעצר
ועוד מתחזה: התחזה לשוטר כדי לספק עצמו מינית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully