וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: הבטיח סיוע כספי לניצול שואה - והונה אותו

17.1.2012 / 18:44

תושב יבנה חשוד שפגש את הקשיש, תושב רחובות, ובשיחה שהתפתחה ביניהם הבטיח לו כי יוכל להשיג עבורו כספים מממשלת גרמניה בתמורה לתשלום. עירנות פקידת בנק הובילה למנוסתו

ניסה להונות ניצול שואה ונתפס: תושב יבנה בן 36 נעצר אתמול (שני) בחשד שהוציא במרמה כספים מקשיש תושב רחובות, בתואנה כי יוכל להשיג עבורו כספי פיצויים מגרמניה, וזאת לאחר שהתנהגותו עוררה את חשדה של פקידת הבנק בו מתנהל חשבונו של הקשיש.

על פי החשד, בסוף חודש דצמבר פגש האיש את הקשיש על ספסל בעיר רחובות. בין השניים התפתחה שיחה, במהלכה אמר החשוד לקשיש כי אם ישלם לו סכום כסף, יוכל להשיג עבורו כספים ממשלת גרמניה, כפיצוי מתוקף היותו ניצול שואה. השניים ניגשו לסניף הבנק של הקשיש, שם משך עבור החשוד 1,000 שקלים.

כשיצאו השניים מהבנק, עיין החשוד בתדפיס חשבון העובר ושב של הקשיש, וראה כי בחשבונו ישנם כ-30,000 שקלים. בשלב זה, השניים שבו לבנק במטרה להוציא עוד סכומי כסף מהחשבון. בבנק התעורר חשדה של הכספרית, כי הלקוח נאלץ להוציא את הכסף תחת לחץ, והיא הזעיקה את סגן מנהל הבנק. אז נמלט החשוד מהמקום כשברשותו 1,000 השקלים שהוציא במרמה.

הקשיש ניגש לתחנת המשטרה ברחובות והגיש שם תלונה. צוות החקירה החל בפעולות לאיתור החשוד, ואתמול אכן נעצר תושב יבנה בחשד לביצוע המעשה. הבוקר הוא הובא בפני שופט בבית משפט השלום בראשון לציון, שם שוחרר למעצר בית בתנאים מגבילים ומחר צפויה פרקליטות מחוז מרכז להגיש נגדו כתב אישום.

לקריאה נוספת על הונאת קשישים
חשד: התחזתה לעובדת סוציאלית - וגנבה מקשישים
לפני חודש: סיפרה שהיא מסייעת לקשישים - וגנבה מהם
לפני שנה וחצי: שיפוצניק גנב אלפי שקלים מקשישה בחיפה

לפנייה לכתבת: mor.shimony@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully