וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: התחזתה לעובדת סוציאלית - וגנבה מקשישים

שלומי גבאי

20.12.2011 / 9:15

על פי החשד, הצעירה, תושבת נתניה, פנתה לעשרות קשישים החיים בעיר ומקבלים קצבאות, ובעוד היא מציעה סיוע - גנבה מהם כספים. ככל הנראה החשודה פעלה לבדה. היא תובא לדיון בהארכת מעצרה

מקרה נוסף של גניבה והונאת קשישים מעוטי יכולת נחשף אמש (שני) בשרון: צעירה בת 20 מנתניה נעצרה על ידי שוטרי התחנה העירונית, בחשד שגנבה מקשישים כשהתחזתה לעובדת סוציאלית שביכולתה לסייע להם במצוקתם.

על פי החשד, הצעירה פנתה לעשרות קשישים תושבי העיר, החיים מקצבאות נמוכות, וגנבה מהם קצבאות בשווי מאות שקלים. ככל הנראה מדובר בכ-15 מקרים, בהם פעלה החשודה לבדה. החקירה נוהלה על ידי היחידה ללוחמה בפשיעה בנתניה והבוקר תובא הצעירה לבית משפט השלום בעיר להארכת מעצרה.

לפני כשבועיים בלבד נחשף סיפור דומה עם הגשת כתב אישום נגד אסתר מלכה, תושבת באר שבע, בת 31, שהואשמה בניצול מצוקת קשישים כדי לגנוב מהם כסף. מכתב האישום שהוגש נגדה עולה כי היא נהגה להיכנס לבתי קשישים באמתלה של רצון לסייע להם וסיפרה כי בכוונתה לפעול להקמת מוסדות שונים עבורם באזור מגוריהם. בעת שהדיירים לא הבחינו - גנבה את מפתחות הדירות. ימים ספורים אחר כך, נהגה מלכה, נשואה ואם לשניים, להתקשר לביתם כדי לפתות אותם לצאת מהבית, ובאמצעות המפתחות שהיו ברשותה היא נכנסה לדירות וגנבה מהן. מלכה סיפרה לחוקריה כי עשתה את המעשים בשל מצוקה כלכלית אליה נקלעה.

לקריאה נוספת
אישום: סיפרה שהיא מסייעת לקשישים - וגנבה מהם
ביולי: עונשי מאסר כבדים לישראלים שהונו קשישים בארצות הברית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully