וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוצח משפחת פוגל באיתמר נידון לחמישה מאסרי עולם

16.1.2012 / 15:00

כמעט שנה אחרי הרצח באיתמר, הוקרא היום בבית המשפט הצבאי בסאלם גזר דינו של אמג'ד עוואד, אחד משני המורשעים בטבח. שותפו למעשה נשפט לעונש דומה לפני כמה חודשים

יח"צ - חד פעמי

(באדיבות הערוץ הראשון)

בית המשפט הצבאי בסאלם גזר בצהריים (שני) חמישה מאסרי עולם על אמג'ד עוואד, אחד משני המורשעים בטבח משפחת פוגל באיתמר בחודש מרץ 2011, אחרי שהורשע בסוף חודש נובמבר גם בשימוש בנשק ובפעילות חבלנית עוינת. עוואד, תושב עוורתא בן 19, הודה בבית הדין הצבאי בחמישה מעשי רצח. על שותפו למעשה, חכים עוואד, כבר נגזרו חמישה מאסרי עולם ועשר שנות מאסר נוספות.

לפי כתב האישום, נכנסו אמג'ד עוואד וחכים עוואד לבית משפחת פוגל בהתנחלות איתמר, ותפסו את אחד יואב, בן ה-11, חסמו את פיו והשתיקו אותו. לאחר מכן שיספו את גרונו. בהמשך לקח אמג'ד, בנפרד, אלעד בן ה-4 ושיסף גם את גרונו.

לאחר מכן הם המשיכו לחדר ההורים, שם דקרו למוות את האב אודי ואת האם רות. הם ברחו מהמקום, אך חזרו שוב, משום שחששו שהתינוקת הדס, שישנה בבית, תעיר את השכנים. הם ירו בראשה ונמלטו שוב, כשהם משמידים ראיות בדרך ומוסרים את כלי הנשק לקרובי משפחתם, כדי להסתיר את מעשיהם.

שותפו של עוואד לרצח, חכים עוואד, הורשע בחודש אוגוסט לפי הודאתו. כתב האישום ייחס לו אחריות, בצוותא עם שותפו, לביצוע הפיגוע, והוא הודה בכל המיוחס לו. בית המשפט הרשיע אותו ברצח בני המשפחה, בשימוש בנשק ובפעילות חבלנית עוינת. השופטים אמרו בשעתו כי מעשיו "מזעזעים את המצפון ומותרים פעור פה כל בן תרבות".

עוד בנושא:
אדם נוסף הורשע ברצח בני משפחת פוגל
אמג'ד עוואד הודה ברצח בני משפחת פוגל
אחרי 5 חודשים: הורשע אחד מרוצחי בני משפחת פוגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully