וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמג'ד עוואד הודה ברצח בני משפחת פוגל

4.10.2011 / 16:50

כמעט חודש אחרי שקרוב משפחתו חכים עוואד הורשע ברצח בני משפחת פוגל באיתמר ונידון לחמישה מאסרי עולם, הודה גם אמג'ד עוואד במעשה. הדיון בעונשו יתקיים במועד אחר

שלומי גבאי

(צילום: שלומי גבאי, עריכת וידאו: טל רזניק, קריינות: אביב אברמוביץ')

אמג'ד עוואד, תושב עוורתא בן 19, הנאשם ברצח חמשת בני משפחת פוגל באיתמר, הודה היום (שלישי) בבית הדין הצבאי בסלם בכתב האישום המייחס לו חמישה מעשי רצח. גורם צבאי מסר כי מדובר בהליך פורמלי וטרם נקבע דיון למועד נוסף.

עוד בנושא:

משפחת פוגל: "5 מאסרי עולם - העונש המינימלי"
אחרי 5 חודשים: הורשע אחד מרוצחי בני משפחת פוגל
החשודים ברצח משפחת פוגל הואשמו: "גאים במעשה"

הנאשם ברצח משפחת פוגל, אמג'ד עוואד, בבית המשפט היום, אוקטובר 2011. שלומי גבאי
מדובר בהליך פורמלי וטרם נקבע דיון למועד נוסף/שלומי גבאי

בחודש שעבר נגזרו חמישה מאסרי עולם על חכים עוואד, שהורשע גם הוא ברצח. בית הדין הצבאי בסאלם גזר על חכים עוואד חמישה מאסרי עולם מצטברים בגין רצח בני משפחת פוגל, שימוש בנשק ופעילות חבלנית עוינת. בגזר הדין נכתב, כי מעשיו של עוואד, "מזעזעים את המצפון ומותירים פעור פה כל בן תרבות". עוואד הודה בסעיפים שיוחסו לו בכתב האישום, לפיהם רצח בצוותא עם שותפו אמג'ד עוואד את אודי ורותי פוגל ואת ילדיהם יואב, אלעד והתינוקת הדס.

"הלוואי והרוצח השפל היה מקבל גזר דין מוות, אך גם עם העונש שקיבל דבר לא ישיב לנו את היקרים לנו", אמר אז חיים פוגל, אביו של אודי פוגל שנרצח ביחד עם אשתו ושלושת ילדיו בפיגוע. זמן קצר לאחר מתן גזר הדין עודכנו בני המשפחה על העונש, כאשר מכתב שכתב אחד מבני המשפחה לשופטים הוצג בטיעוני התביעה לעונש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully