וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלבנת המיליונים: הבכיר בעדה החרדית שוחרר ממעצר

לאחר שנחשפה פרשת הונאת המס בשכונת מאה שערים ונעצרו שישה חשודים, החליט בית המשפט לשחרר שלושה מהם. מאות חרדים בירושלים ובבית שמש הפגינו נגד המעצר ואף הציתו ניידת

עמרם שפירא, מבכירי העדה החרדית, ושני חשודים נוספים שנעצרו לפנות בוקר בחשד שהלבינו מיליוני שקלים במסווה של גיוס תרומות, שוחררו אמש (ראשון) ממעצר ללא תנאים מגבילים. עם זאת, בית המשפט החליט להאריך את מעצרם של שלושת החשודים הנוספים ומחר בבוקר צפויה המשטרה להגיש ערעור על כך לבית המשפט המחוזי בירושלים.

למרות שחרור השלושה ממעצר, האש בשכונות החרדיות מסרבת לדעוך: מאות חרדים הפגינו במהלך היום והערב על מעצר החשודים, ואף השליכו חומר דליק על ניידת משטרה בבית שמש, לה נגרם נזק קל. מוקדם יותר פרצו הפגנות גדולות של חרדים בכיכר השבת בירושלים, בהן כ-200 מפגינים ניסו לחסום את הכיכר ונתקלו בכוחות משטרה שהגיעו למקום ופיזרו אותם.

החשודים בפרשה נעצרו בפעולה משותפת של חוקרי משרד חקירות מס הכנסה בירושלים ובלשי היחידה המרכזית של מחוז ירושלים ומרחב ציון במשטרה, אשר החרימו מהחשודים מחשבים ומסמכים. החשד במשטרה הוא כי החשודים גייסו תרומות בארץ תוך הסתייעות בשמותיהם של רבנים גדולים שתמכו במשרד וכן גייסו תרומות באמצעות מנשרים שהופצו וחולקו בבתי מגורים, ישיבות ועוד. לפנות בוקר, כאמור, נעצרו החשודים ומרשות המיסים נמסר כי צפויים מעצרים נוספים.

עוד בנושא:
חשד: גייסו תרומות לנזקקים - והלבינו מיליונים

(עדכון ראשון: 23:45)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully